فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری یک زن و شوهر در شهرستان که اقدام به تهیه و توزیع و مواد مخدر می کردند خبر داد. . . به گزارش شرق پرس,سرهنگ هادی نصیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: متهم به نام ا،ب که به همراه همسرش اقدام به تهیه و […]

dastgiri2

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری یک زن و شوهر در شهرستان که اقدام به تهیه و توزیع و مواد مخدر می کردند خبر داد.

.

.

به گزارش شرق پرس,سرهنگ هادی نصیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: متهم به نام ا،ب که به همراه همسرش اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان می کردند شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی ازمتهمان سه کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

وی بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این دستگیری در طرح ۴۸ ساعته ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده انجام گرفت خاطرنشان کرد: با انجام این طرح ۳۶۰ گرم گراس و دو گرم شیشه کشف ، ۱۴ دستگاه موتور سیکلت توقیف و همچنین ۹ نفر از فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی میاندرود از مردم خواست برای مقابله با عاملان افیونی که برای رسیدن به اهداف سودجویانه خود همواره سعی در از بین بردن بنیان خانواده و نابودی جوانان این جامعه را دارند با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و مسائل امنیتی را به مرکز فوریتهای ۱۱۰ اطلاع دهند.