با اعلام سقوط مرگبار دختر جواني از طبقه سوم به داخل حياط به ماموران كلانتري مولوي، ماموران براي بررسي صحنه به محل حادثه رفتند. ماموران در تحقيقات اوليه متوجه شدند دختر 25 ساله ساكن طبقه سوم است و پس از سقوطش همسرش سراسيمه خانه را ترك كرده است.

 

soghot4

پسر جوانی که در حادثه سقوط مرگبار دختر ۲۵ ساله دستگیر شده در بازجویی‌ها مدعی شد دختر جوان خودکشی کرده است.
 
 
 
 
شرق پرس:  سقوط مرگبار دختر ۲۵ ساله از طبقه سوم ساختمان مسکونی سکوت ظهر یکشنبه خیابان مولوی تهران را در هم شکست و قاضی جنایی را در برابر پرونده جدیدی قرار داد. با اعلام سقوط مرگبار دختر جوانی از طبقه سوم به داخل حیاط به ماموران کلانتری مولوی، ماموران برای بررسی صحنه به محل حادثه رفتند. ماموران در تحقیقات اولیه متوجه شدند دختر ۲۵ ساله ساکن طبقه سوم است و پس از سقوطش همسرش سراسیمه خانه را ترک کرده است. با اعلام موضوع به قاضی جمشیدی، بازپرس ویژه قتل تهران تحقیقات برای دستگیری پسر جوان آغاز شد تا اینکه ماموران او را ساعتی بعد در خانه پدرش دستگیر کردند.
 
 
 
صبح دوشنبه با انتقال جمال به دادسرای امور جنایی او در بازجویی‌ها مدعی شد: پنج ماه پیش از طریق یکی از دوستانم با مهسا آشنا شدم و پس از چند ماه ارتباط به او علاقه‌مند شده و تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم اما خانواده من با این ازدواج مخالف بودند و مجبور شدم چندین شب را در ماشینم شب را به صبح برسانم. بعد از گذشت مدتی تصمیم گرفتم خانه‌یی اجاره کنم و با مهسا زیر یک سقف زندگی کنیم. خانه‌یی را در نزدیکی خیابان مولوی اجاره کردم و مهسا که تازه از کارش اخراج شده بود به بهانه کار صبح‌ها به خانه‌ام می‌آمد و عصر‌ها نیز او را به خانه‌شان می‌بردم. دوبار به خواستگاری او رفتم اما خانواده‌اش با ازدواج ما مخالفت کردند. یک بار به دادگاه مراجعه کردیم تا از این طریق بتوانم با او ازدواج کنم. اما دادگاه بار اول با این درخواست مخالفت کرد و درخواست دوباره‌یی برای این موضوع دادیم.
 
 
 
پسر جوان در مورد روز حادثه و علت سقوط دختر ۲۵ ساله گفت: روز حادثه با مهسا برسر موضوعی دعوا کردیم و او قصد داشت از خانه برود که من جلوی او را گرفتم. با سر و صدای ما همسایه‌ها به سراغمان آمدند و از آنجا که فکر می‌کردند ما زن و شوهر هستیم هر دوی ما را به آرامش دعوت کردند. وقتی مهسا را از رفتن منصرف کردم او وارد آپارتمان شد و قبل از اینکه من بتوانم وارد خانه شوم در را روی من بست.
 
 
 
چندباری با لگد خواستم در را باز کنم که موفق نشدم. وقتی برای آوردن کمک به طبقه پایین رفتم متوجه صدایی در داخل حیاط شدم. وقتی به آنجا رفتم دیدم مهسا خودش را به پایین پرت کرده است. از ترس بلافاصله از آنجا فرار کردم. با اعترافات پسر ۳۰ ساله، قاضی پرونده با صدور قرار بازداشت متهم را برای روشن شدن زوایای پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار داد.
اعتماد