این هواپیما که از نوع ایران 140 بوده در اطراف تهران سقوط کرده است.

soghot1

یک فروند هواپیمای مسافری متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان که از تهران عازم طبس بود دچار سانحه شد و در اطراف تهران – حوالی ورزشگاه آزادی – سقوط کرد.

 .

به گزارش شرق پرس, صارمی – روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این موضوع گفت: این هواپیما که از نوع ایران ۱۴۰ بوده در اطراف تهران سقوط کرده است.

 

به گفته وی تعداد مسافران این پرواز هنوز مشخص نیست و جزئیات این سانحه به زودی اعلام می‌شود.

 

صارمی تصریح کرد: این هواپیما در منطقه مسکونی سقوط نکرده است.

 

همچنین احمد مجیدی، معاون بحران وزارت راه و شهرسازی در حال اعزام به محل سانحه است.

آمار مصدومان و کشته شده های سقوط

رییس اورژانس کشور اخبار اولیه درباره مصدومان و کشته‌شدگان سانحه هوایی صبح امروز را اعلام کرد.

 

دکتر امین صابری‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: صبح امروز یک فروند هواپیمای مسافربری حوالی جاده قدیم کرج دچار سانحه می‌شود و بلافاصله اورژانس تهران کدهای زمینی و هوایی خود را جهت ارائه خدمات درمانی و امدادی به محل حادثه اعزام کرد.

 

وی گفت: بنابر اخبار اولیه، ۵ مصدوم این حادثه جهت کامل شدن خدمات درمانی به بیمارستان امام منتقل شدند اما متاسفانه مابقی مسافران سر صحنه جان خود را از دست دادند.

 

جزئیات حادثه از زبان مدیرعامل شرکت فرودگاه ها

محمد ایلخانی مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: ساعت ۹:۲۰ دقیقه امروز هواپیمای مسیر تهران – طبس متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان‌ایر هنگام بلند شدن از انتهای باند فرودگاه مهرآباد یک موتور خود را از دست می‌دهد و در شمال جاده مخصوص کرج سقوط می‌کند.

وی ادامه داد: در این هواپیما کرو پروازی شامل دو نفر خلبان، دو نفر مهماندار، دو نفر گروه فنی و دو نفر گارد امنیت پرواز بوده است.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها بیان کرد: در این پرواز ۳۴ مسافر بزرگسال، ۳ نوزاد زیر دو سال و ۳ کودک زیر ۱۲ سال حضور داشتند.

ایلخانی بیان کرد: این هواپیما قطعاً سقوط داشته است و احتمال زنده ماندن مسافران آن کم است و شاید چندین نفر از این پرواز زنده مانده باشند.