سوءظن‌های من ادامه داشت تا اینکه شوهرم به سفر رفت و من حدس زدم او همسر دومش را نیز با خود برده است از این موضوع به‌ شدت ناراحت شدم و وقتی کمال از سفر برگشت بر سر این موضوع با وی مشاجره کردم اما شوهرم گفت ادعاهایم صحت ندارد. در نهایت تصمیم گرفتم او […]

سوءظن‌های من ادامه داشت تا اینکه شوهرم به سفر رفت و من حدس زدم او همسر دومش را نیز با خود برده است از این موضوع به‌ شدت ناراحت شدم و وقتی کمال از سفر برگشت بر سر این موضوع با وی مشاجره کردم اما شوهرم گفت ادعاهایم صحت ندارد. در نهایت تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم به همین دلیل او را با استفاده از شربت مسموم بی‌هوش کردم بعد از آن طنابی را برداشتم و دور گردنش انداختم.

 

شرق پرس: زنی که شوهرش را به قتل رسانده کوکب نام دارد او پس از دستگیری به کارآگاهان گفت: «از مدتی قبل به شوهرم کمال شک کرده بودم و احتمال می‌دادم او با زنی دیگر ازدواج کرده است البته خودش این موضوع را قبول نداشت و می‌گفت بی‌ دلیل بدبین شده‌ام.

 

سوءظن‌های من ادامه داشت تا اینکه شوهرم به سفر رفت و من حدس زدم او همسر دومش را نیز با خود برده است از این موضوع به‌ شدت ناراحت شدم و وقتی کمال از سفر برگشت بر سر این موضوع با وی مشاجره کردم اما شوهرم گفت ادعاهایم صحت ندارد. در نهایت تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم به همین دلیل او را با استفاده از شربت مسموم بی‌هوش کردم بعد از آن طنابی را برداشتم و دور گردنش انداختم. آن را آنقدر کشیدم تا اینکه کمال فوت شد. قصد داشتم جنازه را از خانه بیرون ببرم اما قبل از اینکه موفق به چنین کاری شوم ماجرا فاش شد و من دستگیر شدم.»

به گزارش شرق, تحقیقات کارآگاهان نشان داد، کمال به خانواده‌اش اهمیت زیادی می‌داد به همین دلیل تجسس‌ها پیرامون این پرونده همچنان ادامه دارد و متهم در بازداشت به سر می‌برد.