سرهنگ فتحی پور فرمانده انتظامی بابلسر گفت: استواریکم سیدمحمد عبدی‌پاشاکلایی بامداد امروز به دلیل شلیک از اسلحه شکاری اراذل و اوباش در بهنمیر به شهادت رسید.

polis-shahid54به گزارش شرق پرس عباس فتحعلی‌پور در گفت‌وگو با فارس با تأیید شهادت یک مأمور انتظامی این شهرستان در بامداد امروز، اظهار کرد: استواریکم سیدمحمد عبدی‌پاشاکلایی شب گذشته در پی اطلاع یک شهروند بهنمیری مبنی بر مزاحمت برای وی و فرزندانش توسط چند نفر به مأموریت اعزام شد.

وی درباره جزئیات این رویداد با بیان اینکه یک خودروی گشت پلیس به سرپرستی استوار یکم عبدی به آدرس داده‌شده اعزام شدند، افزود: با مشکوک شدن خودروی پلیس به یک پراید که دور میدان شهدای بهنمیر توقف کرده بود، این مأمور انتظامی از خودرو پیاده و به سمت پراید در حال حرکت بود که یکی از سرنشینان با اسلحه شکاری به سمت این مأمور انتظامی شلیک کرد.

فرمانده انتظامی بابلسر  خاطرنشان کرد: این مأمور انتظامی ۲۶ ساله که حدود دو ماه از ازدواجش گذشته بود، در این مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این مسئول درباره دستگیری سرنشینان خودروی پراید نیز تصریح کرد: در این رابطه چهار نفر دستگیر و قاتل که جزو اراذل و اوباش شهر است فرار کرده است.

فتحعلی‌پور در پایان گفت: همه افراد دستگیرشده و قاتل فراری بابلسری هستند.