مرد جوان در اعتراف هایش گفت:همسرم در برابر خودمان با پسر مزاحم صحبت کرد و هر چه گفت که متاهل است بی نتیجه بود و پسر نوجوان دست از مزاحمت هایش برنمی داشت

عاقبت دردآور برای نوجوان 13 ساله مزاحم

 

شرق پرس: پسر ۱۳ ساله که وسوسه صدای زنانه شده بود وقتی برای دیدن زن جوان به محل قرار رفت با مرد جوانی روبرو شد.

پسر نوجوان در اداره پلیس گفت: چندی پیش با گوشی موبایلم شماره ای به صورت تصادفی گرفتم که دیدم یک زن جواب داد و همین صدای زنانه کافی بود تا وسوسه شوم تا با مزاحمت هایم بتوانم قرار ملاقاتی را برای دیدنش فراهم کنم.

وی افزود: تماس ها و پیامک های زیادی به زن جوان دادم تا اینکه توانستم با او قرار ملاقاتی را هماهنگ کنم و برای دیدنش به شهرهای اطراف تهران رفتم و در محل قرار منتظر میترا بودم که ناگهان مردی به سمتم آمد و خودش را شوهر میترا معرفی کرد.

پسر نوجوان ادامه : شوکه شده بودم که مرد جوان با تهدید چاقو مرا سوار بر خودرویش کرد و به بیابان های اطراف تهران برد و حدود ۳ ساعت مرا به باد کتک گرفت و پس از آن مرا در همان بیابان رها کرد.

در این مرحله ماموران پی بردند که مرد جوان اهل تهران است و با هماهنگی بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تیمی از ماموران برای دستگیری مرد جوان وارد عمل شدند.

این مرد که شهریار نام دارد پس از دستگیری پیش روی بازپرس آرش سیفی در شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران قرار گرفت و گفت: از چندی پیش متوجه مزاحمت های تلفنی برای همسرم شدم و این در حالی بود که زنم سعی داشت این ماجرا را از من پنهان کند تا زندگی مان خراب نشود ولی من متوجه مزاحمت های تلفنی شده بودم.

شهریار ادامه: چندبار همسرم در برابر خودمان با پسر مزاحم صحبت کرد و هر چه گفت که متاهل است بی نتیجه بود و پسر نوجوان دست از مزاحمت هایش برنمی داشت تا جاییکه زندگی مان داشت از هم پاشیده می شد که تصمیم گرفتم خودم دست به کار شوم.

وی افزود: پسر جوان دست بردار نبود و اصرار به قرار ملاقات داشت به همین خاطر از همسرم خواستم قرار ملاقات را هماهنگ کند و من به جای او در سر قرار حاضر شوم.

مرد جوان ادامه داد: در محل قرار که در شهرهای اطراف تهران منتظر جوان مزاحم بودم که دیدم پسر ۱۳ ساله ای در محل قرار حاضر شده و همین باعث شد تا بیشتر عصبانی شوم و کاری کنم تا برایش درس عبرت شود.

بنا به این گزارش، بازپرس سیفی با توجه به اعترافات مرد جوان و محل آدم ربایی که در شهرهای اطراف تهران است دستور داد تا متهم برای تحقیقات تکمیلی به دادسرای محل حادثه منتقل شود.

 

 

 

 

 

 

رکنا