تحقیقات پردامنه افسران پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان درخصوص قتل ۵ عضو یک خانواده در شهرستان دلگان به دستگیری ۳ نفر از عاملان این جنایت منجر شد. شرق پرس:  متهمان در جریان بازجویی‌های مقدماتی اختلافات طایفه‌ای را انگیزه اصلی این جنایت اعلام کرده‌اند. نیمه شب ۱۸اردیبهشت‌ماه صدای تیراندازی در روستای جبارآباد شهرستان دلگان آرامش […]

 

تحقیقات پردامنه افسران پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان درخصوص قتل ۵ عضو یک خانواده در شهرستان دلگان به دستگیری ۳ نفر از عاملان این جنایت منجر شد.

شرق پرس:  متهمان در جریان بازجویی‌های مقدماتی اختلافات طایفه‌ای را انگیزه اصلی این جنایت اعلام کرده‌اند.

نیمه شب ۱۸اردیبهشت‌ماه صدای تیراندازی در روستای جبارآباد شهرستان دلگان آرامش این شهر را برهم زد. زمانی که ساکنان روستا از خانه‌هایشان بیرون آمدند خانه یکی از اهالی روستا به نام بهادر در آتش می‌سوخت.

ساعتی بعد وقتی شعله‌های آتش خاموش شد مأموران با اجساد صاحبخانه به نام بهادر و اعضای خانواده‌اش روبه‌رو شدند که به‌طور کامل در آتش سوخته بود. با آغاز تحقیقات معلوم شد این جنایت به‌دلیل اختلافات طایفه‌ای رخ داده است.

درحالی‌که هیچ ردی از عاملان این جنایت باقی نمانده بود تحقیقات در این‌باره آغاز شد تا اینکه با گذشت حدود ۵۰روز از این حادثه کارآگاهان به اطلاعاتی درباره یکی از عاملان این جنایت دست یافتند و وی را دستگیر کردند. او با اعتراف به قتل ۵ عضو خانواده، گفت: با همدستی ۲ نفر دیگر که در استان همجوار مخفی شده‌اند دست به این جنایت زده‌اند که ۲ متهم دیگر نیز دستگیر شدند.

متهمان در تحقیقات انجام شده اختلافات خانوادگی را انگیزه اصلی‌شان از ارتکاب این جنایت اعلام کردند و گفتند پس از تهیه یک قبضه سلاح غیرمجاز شبانه وارد خانه بهادر شده و او و همه اعضای خانواده‌اش را به رگبار بسته و در نهایت خانه را به آتش کشیده‌اند.

به گزارش همشهری, حجت‌الاسلام حمیدی، رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان ضمن تأیید این خبر به همشهری گفت: عاملان این جنایت به‌زودی محاکمه خواهند شد.

 

/انتهای خبر