رئيس پليس تهران افزود:در اعترافات اعضاي اين باند آمده که آنها اقدام به فروش گوشت الاغ به چند رستوران نيز کرده‌اند و اين موضوع کماکان در دست بررسي است.

 

فروشندگان گوشت الاغ به رستورانها دستگیر شدند

شرق پرس: سردار حسین ساجدی‌نیا  با اشاره به عملیات گسترده صبح امروز پلیس در تهران و چند شهر حومه پایتخت اظهار داشت:صبح امروز در عملیات گسترده که توسط مجموعه آگاهی تهران بزرگ و از ساعات اولیه بامداد انجام شد، ۷۹ سارق در قالب ۱۰ باند دستگیر شدند.
 
 
وی ادامه داد:افراد دستگیر شده فعالیت خود را در باندهای زورگیری، سرقت خودرو، سرقت منازل و همچنین توزیع مواد مخدر انجام می‌دادند که پس از اقدامات اطلاعاتی و شناسایی این افراد توسط پلیس دستگیر شدند.
 
 
ساجدی‌نیا در خصوص کشفیات به دست آمده از افراد دستگیر شده خاطرنشان کرد:در کشفیات به دست آمده از این افراد مقادیر متنابهی اجناس سرقتی کشف و ضبط شده که هنوز به دلیل عدم اتمام ارزیابی‌های پلیس نمی‌توان رقم قطعی را در خصوص ارزش این اموال عنوان کرد؛ همچنین مقدار یک و نیم کیلوگرم شیشه از یک باند توزیع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
 
 
وی با اشاره به دستگیری ۳ نفر که طبق اعترافات خود اقدام به سرقت از قصابی‌ها کرده بودند، گفت:در عملیات اخیر ۳ سارق دستگیر شدند که اقدام به سرقت گوشت از قصابی‌ها کرده و این گوشت‌های سرقتی را به رستوران‌های مختلف پایتخت می‌فروختند.
 
 
ساجدی‌نیا افزود:در اعترافات اعضای این باند آمده که آنها اقدام به فروش گوشت الاغ به چند رستوران نیز کرده‌اند و این موضوع کماکان در دست بررسی است.
 
 
وی در پایان با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از افراد دستگیر شده در این عملیات دارای سابقه دستگیری مرتبط هستند خاطر نشان کرد: متاسفانه تعداد زیادی از این افراد دارای سوابق مرتبط بوده که در ماه‌های پیش دستگیر ولی بعد از آزادی از زندان مجددا به چرخه سرقت باز گشته‌اند./شریان نیوز