برادر خشمگین با شکلیک گلوله ای برادر شیشه‌ای‌اش را که دست به سرقت از خانه می‌زد به قتل رساند.     شرق پرس: سرهنگ «عبدالمالکی» رئیس پلیس بهارستان غرب استان تهران در این خصوص گفت: در پی وقوع قتل مردی جوان به نام «جواد» در ابتدای خرداد ماه در سلطان‌آباد موضوع به صورت ویژه […]

 

 برادر خشمگین با شکلیک گلوله ای برادر شیشه‌ای‌اش را که دست به سرقت از خانه می‌زد به قتل رساند.

 

 

شرق پرس: سرهنگ «عبدالمالکی» رئیس پلیس بهارستان غرب استان تهران در این خصوص گفت: در پی وقوع قتل مردی جوان به نام «جواد» در ابتدای خرداد ماه در سلطان‌آباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: در بررسی‌های تخصصی از خانواده قربانی و همسایگان مشخص شد، قاتل کسی جز «دانیال» برادر قربانی نبوده که در درگیری برادر خود را به قتل رسانده و فراری شده است.

 

رئیس پلیس بهارستان غرب استان تهران گفت: مأموران پلیس آگاهی مطلع شدند قاتل در ساعاتی از روز وارد شهر صالحیه شده و سریعاً از محل خارج می‌شود که در یک عملیات ضربتی موفق شدند قاتل را در حالی که یک سلاح شکاری در دست داشت، دستگیر کنند.

 

به گزارش ایران, وی ادامه داد: این متهم پس از دستگیری پرده از راز قتل برادر خود برداشته و اظهار کرد که برادرش اعتیاد شدید به مواد روانگردان داشته و همیشه برای اعضای خانواده مزاحمت ایجاد می‌کرده تا این‌که روز حادثه زمانی که وارد خانه می‌شود، برادرش را در حال سرقت لوازم خانه‌اش می‌بیند که باعث درگیری با وی شده و سرانجام با یک تفنگ شکاری برادرش را به قتل می‌رساند.

 

/انتهای خبر