یک مرد اهل " استرالیا " که تصور می کرد با شیاطین در ارتباط است یک بی خانمان را به قتل رساند .
 
 
شرق پرس : آقای ” ایستون جورج وودهد ” ۲۰ ساله به قتل آقای ” مورگان واین پری ” ۴۲ ساله که یک بی خانمان اهل ” ملبورن ” بود متهم شد .
 
 
3670301_582
براساس گزارش پلیس جنایت کار با تزریق”  جوهر پرینت ” به رگهایش به منظور جاودانه کردن خود تصور کرد که خدا است و با شیاطین در ارتباط می باشد که در این هنگام با حمله وحشیانه خود به قربانی و وارد کردن ضربات متعدد باعث جراحت شدید در او شد و قربانی پس از رسیدن به بیمارستان ” آلفررد ” جان خود را از دست داد .
 
 

پلیس در ادامه افزود وکیل مدافع او در دادگاه ادعا کرد که ” وودهد ” از بیماری روانی ” اسچیزوفرنی ” رنج می برد ولی شواهد نشان می دهد که جنایت کار چند ساعت پس از استعمال ” ماری جوانا ” به آقای ” پری ” با این تصور که او قصد دزدیدن دوچرخه اش را دارد حمله کرد و با یک چاقو او را مورد ضرب و شتم قرار داد به طوری که آقای ” پری ” از ناحیه سر و صورت و گردن کمر و بازو شدیدا زخمی شد و در بیمارستان جان خود را از دست داد .

 
 

پلیس در پایان افزود جنایت کار در روز جنایت ۵ ژانویه چند ساعت قبل از این حمله مقداری مرکب به داخل رگ خود تزریق کرده است  وادعا کرد که صدای شیاطین را میشنود؛که این رفتارهای غیر معمول نشان دهنده ی ذهن بیمار او است و همچنین تحقیقات و معاینه پزشکی جنایت کار ادامه دارد.

 
 

متهم در حال حاضر در حبس به سر می برد که در صورت مشخص شدن سلامت او در دادگاه آینده حاضر خواهد شد .

 
 
 
 
 
 
 
 
باشگاه خبرنگاران