قاتل با ورود به منزل مادر 49 ساله خود، وی را با ضربات چاقو از ناحیه گردن و مچ دست مجروح می کند که منجر به مرگش می شود و سپس خواهر هشت ساله خود را نیز به قتل می رساند.

 

 

فرمانده انتظامی سلماس از دستگیری قاتل ۳۰ ساله ای در این شهرستان خبر داد که مرتکب قتل مادر و خواهر هشت ساله خود شده است.
 
 
 
شرق پرس: سرهنگ حسین رمزی روز پنجشنبه به ایرنا گفت: عصر پنجشنبه قاتل با ورود به منزل مادر ۴۹ ساله خود، وی را با ضربات چاقو از ناحیه گردن و مچ دست مجروح می کند که منجر به مرگش می شود و سپس خواهر هشت ساله خود را نیز به قتل می رساند.
 
 
 
وی ادامه داد: مراتب قتل عصر دیروز از طرف برادر مقتول بعد از جواب ندادن به تلفن ها و مراجعه حضوری اش به درب منزل خواهرش به پلیس گزارش شده است.
 
 
 
سرهنگ رمزی گفت: در اولین اقدامات ماموران اداره آگاهی سلماس تمامی عوامل خانواده مقتول را مورد بازجویی قرار دادند که در بازجویی قاتل که با مادرش اختلافات شدید مالی داشته شناسایی و در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر می شود.
 
 
 
وی افزود: قاتل صبح امروز در بازجویی های اولیه به قتل مادرش و خفه کردن خواهرش اعتراف کرده است.
 
 
 
وی یادآوری کرد: بر اساس اعترافات اولیه، قاتل بعد از خفه کردن خواهرش جنازه وی را نصف شب با ماشین حمل و در ۲۰ کیلومتری سلماس حوالی روستای آغ زیارت رها کرده است.
 
 
 
فرمانده انتظامی سلماس اضافه کرد: از دیشب تاکنون با وجود جست و جوی زیاد ماموران در آن منطقه، جسد دختر هشت ساله را پیدا نکرده اند و تلاش برای یافتن جسد همچنان ادامه دارد.
 
 
 
به گفته سرهنگ رزمی قاتل در هنگام ارتکاب جنایت، مشروبات الکلی مصرف کرده است.
 
شهرستان سلماس در ۹۰ کلیومتری شمال مرکز استان آذربایجان غربی واقع است.