فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: مشاهدات اولیه حکایت از وجود آثاری از چاقو بر بدن مرد خانواده دارد و بقیه اعضای خانواده شامل همسر و دختر هشت ساله و پسر 11 ساله این خانواده نیز بر اثر اصابت یک جسم سخت به ناحیه سر فوت کرده‌اند

 

 

شرق پرس: سرهنگ سید حسن حسینی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، در این باره گفت: دیروز ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته شد که بلافاصله همکاران ما در کلانتری ۱۳ به محل حادثه در شهرک اندیشه اعزام شده و با هماهنگی مقام قضایی داخل منزل شده و اجساد غرق در خون را مشاهده کردند.

 

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، با حضور بازپرس ویژه‌ی قتل و اکیپ‌های از دایره مبارزه با جرایم جنایی، پزشکی قانونی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در صحنه، تحقیقات جنایی آغاز شد.

 

حسینی با بیان اینکه مشاهدات اولیه حکایت از وجود آثاری از چاقو بر بدن مرد خانواده دارد و بقیه اعضای خانواده شامل همسر و دختر هشت ساله و پسر ۱۱ ساله این خانواده نیز بر اثر اصابت یک جسم سخت به ناحیه سر فوت کرده‌اند. گفت: در بررسی‌های اولیه به علت یافته‌شدن یک یادداشت با مضمون این که مرد خانواده ابتدا اعضای خانواده خود و سپس خود را می‌کشد، این احتمال قوت گرفت که اعضای خانواده توسط خود فرد کشته شده و سپس مرد خانواده خودکشی کرده است.

 

وی گفت : البته این فقط یک فرضیه است و همچنان تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و اجساد اعضای این خانواده پس از انجام اقدامات اولیه به سردخانه منتقل شد تا علت و زمان دقیق مرگ مشخص شود.

 

حسینی در رابطه با اینکه پلیس چطور با توجه به صورت گرفتن این حادثه در منزل از این جنایت با خبر شده گفت: همسایه‌ها از بوی تعفن ناشی از این منزل مشکوک شدند وموضوع را به پلیس اطلاع دادند.

 

وی همچنین در رابطه با زمان وقوع حادثه گفت: مرد خانواده روز شنبه در محل کارش حضور داشته اما در رابطه با زمان دقیق و علت حادثه بررسی‌ها ادامه دارد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: متاسفانه در رابطه با نحوه و علت این جنایت شایعات بی‌پایه و اساس در فضاهای مجازی و اجتماعی پیچیده شده که از شهروندان درخواست می‌کنیم برای پیگیری چنین حوادثی فقط از مبادی رسمی خبر را دنبال کنند در مورد این جنایت نیز هنوز علت دقیق مشخص نشده و بعد از بررسی‌ها به سمع افکار عمومی نیز خواهد رسید./ایسنا