نزاع و درگیری خانوادگی در ساعات ملاقات یکی از بیمارستانهای بهشهر در شرق مازندران منجر به قتل پیر مرد90 ساله خلیل شهری شد.

ghatl-90

 

 

 

 

به گزارش شرق پرس مرد ۹۰ ساله بهشهری قربانی نزاع پسرش با یکی از بستگان او شد.
 
 
 

 این نزاع منجر به جرح در ساعت ملاقات پنجشنبه ۲۴ دیماه ۱۳۹۴ در یکی از بیمارستان های بهشهر روی داد و طی آن حاج سعید وقتی می خواست مانع ادامه درگیری پسرش با یکی از بستگان عروسش شود از ناحیه قفسه سینه دچار جراحت به وسیله چاقو شد.

 

گفتنی است حاج سعید به همراه پسرش برای عیادت از یکی از بستگانشان که در بیمارستان بستری بوده رفتند. در بیمارستان علاوه بر خانواده حاج سعید اعضای خانواده عروس حاج سعید نیز حضور داشتند.

 

در این میان گویا مجید پسر حاج سعید با برادر همسر خود روبه رو می شود و اختلافی از گذشته آنها را به درگیری کشاند تا آنجا که در حیاط بیمارستان درگیری آنها به زد و خورد فیزیکی کشید.

 

حاج سعید که سعی داشت درگیری پسرش را با برادر عروسش خاتمه دهد برای میانجیگری وارد عمل شد که در این بین چاقوی برادر عروسش به سینه او نشست.

 

 

گرچه این حادثه در بیمارستان روی داد و بلافاصله اقدامات پزشکی انجام گرفت اما تا نیمه شب پنجشنبه ۲۴ دیماه سطح هوشیاری حاج سعید پایین و پایین تر آمد و در پیش از نیمه شب نیز جان باخت.

 

 

کلید ملی در تشریح ماجرا نوشت: این مرد ۹۰ ساله و خانواده اش ساکن خلیل شهر از توابع بهشهر هستند. پلیس در حال حاضر در حال بررسی های تکمیلی این پرونده است و گفته می شود ضارب که اینک به عنوان عامل جنایت تحت بازداشت است فردی ۳۰ ساله است.