دو روز پیش در بلوار استقلال یزد دختری 16 ساله توسط عده ای افغانی ربوده شده و توسط 25 نفر از افغان ها مورد تجاوز قرار گرفته و سپس به قتل رسیده. پلیس تا حالا 17 نفر از افغانی ها رو دستگیر کرده . امشب از ساعاتی پیش مردم با هجوم به خانه ی افغانها درگیری رو شروع کردند و خواهان خروج تمامی افغان ها از شهر شدند.

 

 

شرق پرس: طی چند روز اخیر در شبکه های مختلف اجتماعی موبایلی خبری دست به دست می چرخد که آرامش روانی جامعه استان یزد را نشانه رفته است.

 

 

این خبر اینچنین نقل شده بود:

 

 

تجاوز ۲۵ افغانی به دختر بی پناه ایرانی در یزد

دو روز پیش در بلوار استقلال یزد دختری ۱۶ ساله توسط عده ای افغانی ربوده شده و توسط ۲۵ نفر از افغان ها مورد تجاوز قرار گرفته و سپس به قتل رسیده. پلیس تا حالا ۱۷ نفر از افغانی ها رو دستگیر کرده . امشب از ساعاتی پیش مردم با هجوم به خانه ی افغانها درگیری رو شروع کردند و خواهان خروج تمامی افغان ها از شهر شدند.

 

 

درگیری به شدت بالا بوده و آن منطقه به شکل منطقه جنگی سنگر بندی شده. تعدادی از خانه های افغانها به آتش کشیده شده و کلی مطالب دیگر …

 

 

یک مقام آگاه در این رابطه به یزدان نیوز گفت: هیچ یک از بخش های مختلف خبر فوق صحت ندارد و کذب محض است.  اگرچه که استان با بحران اتباع افغانی مواجه است ولی این اخبار کذب محض و هرگز چنین اتفاقی نیفتاده است.

یزدان نیوز