زن سالخورده‌ای که دختر معتادش را خفه کرده و جسدش را در یکی از جنگل‌های شهرستان گرگان رها کرده بود، به جنایت خود اعتراف کرد.

 

 

زن سالخورده‌ای که دختر معتادش را خفه کرده و جسدش را در یکی از جنگل‌های شهرستان گرگان رها کرده بود، پس‌ از چهار سال به جنایت خود اعتراف کرد.

 

 
شرق پرس: نهم تیر سال ۱۳۸۹ مردی هنگام عبور از جنگلی حوالی شهر گرگان با جسد دختر جوانی روبه رو شد و با پلیس تماس گرفت.

 

کارآگاهان با حضور در محل، تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند و متوجه شدند جسد متعلق به دختر جوانی است که مدرک شناسایی همراه خود ندارد. پزشک جنایی هم پس از معاینه جسد اعلام کرد، دختر جوان ابتدا مسموم و سپس خفه شده است. از سوی دیگر بررسی صحنه جرم نشان می داد دختر جوان در همان محل به قتل رسیده و قاتل بدون این که ردی از خود به جا گذارد، از محل فرار کرده است.

 

با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات کارآگاهان جنایی برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری عامل جنایت آغاز شد، اما ماموران موفق به شناسایی هویت دختر جوان نشدند.

 

سرانجام با دستور قضایی جسد به عنوان فردی مجهول الهویه دفن شد. هفته گذشته ماموران از طریق پلیس سبزوار متوجه شدند سال ۸۹ ناپدید شدن دختری ۳۰ ساله در پلیس آگاهی این شهر مطرح شده که مشخصات دختر جوان به نام لیلا با جسد کشف شده در جنگل یکی است.

 

با مشخص شدن هویت مقتول، ماموران دوباره به تحقیق از خانواده مقتول پرداختند که مادر شصت و هشت ساله لیلا در اظهاراتش دچار تناقض گویی شد. به همین دلیل ماموران به وی ظنین شدند و تحقیقات را روی او متمرکز کردند که سرانجام مادر مقتول در بازجویی ها به قتل دخترش اعتراف کرد.

 

زن گفت: دخترم اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت و با کارهایش آبروی مرا برده بود. هرچه تلاش می کردم او موادمخدر را ترک کند، نتیجه نداشت تا این که وقتی از ترک دادن او نا امید شدم، تصمیم به قتلش گرفتم.

 

روز حادثه به لیلا گفتم دلم گرفته و از او خواستم برای گردش به جنگل های گرگان برویم که قبول کرد و دو نفری راهی جنگل شدیم، پس از طی مسافتی به او چند قرص خواب آور دادم که بیهوش شد، سپس با دست او را خفه کردم و به سبزوار بازگشتم و برای این که پلیس به من مشکوک نشود، شکایتی را در پلیس آگاهی مطرح کردم.

 

سرهنگ علی آزادواری، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در این باره به جام جم گفت: با صدور قرار قانونی برای این زن سالخورده به اتهام قتل دخترش،او روانه زندان شد تا بزودی صحنه جنایت را بازسازی کند.