براساس گزارش‌های واصله، این پدر که اهل شهرستان شهرضا (استان اصفهان) است با همسرش اختلاف داشت و دو دختر 7 و 12 ساله خود به نام‌های «نگین» و «نگار» را به باغ متروکه‌ای در اطراف شهرستان می‌برد و حلق‌آویز می‌کند.

 

 

این مرد پس از کشتن دو دخترش با برادرش تماس گرفته و می گوید که از زندگی خسته است و از کشتن دختران پشیمان است و پس از آن خود را نیز به دار می آویزد .

 

 

شرق پرس: براساس گزارش‌های واصله، این پدر که اهل شهرستان شهرضا (استان اصفهان)  است با همسرش اختلاف داشت و دو دختر ۷ و ۱۲ ساله خود به نام‌های «نگین» و «نگار» را به باغ متروکه‌ای در اطراف شهرستان می‌برد و حلق‌آویز می‌کند.

 

این پدر پس از کشتن دو فرزند خود با برادرش تماس گرفته و با اظهار خستگی از زندگی و ندامت از کشتن دخترانش اعلام می‌کند که خود را نیز می‌کشد و آدرس محل حادثه را به برادرش می‌دهد.

 

برادر پس از رسیدن به آدرس با جسد حلق‌آویز مرد و برادرزاده‌هایش روبه‌رو می‌شود. و با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان تماس می‌گیرد و آنها را در جریان قرار می‌دهد. پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

به گزارش ایسنا, سرهنگ حسین‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با تایید این حادثه گفت: حادثه ناخوشایندی بود و اعلام جزییات بیشتر آن سودی برای جامعه ندارد.