اقوام بیمار فوت شده در بیمارستان بوعلی ساری پس از مشاهده این موضوع و با اطمینان از سهل انگاری متخصص بیهوشی اتاق عمل،او را مورد ضرب و جرح قرار داده و شکایتی را نیز در دستگاه قضایی تنظیم کرده اند.

boali-bimarestan2

 

 

به گزارش شرق پرس  به علت سهل انگاری یک متخصص بیهوشی در یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین بیمارستانهای ساری یک بیمار سرحال به کام مرگ فرو رفت.

 

 

 

چند روز قبل فردی به علت زمین خوردن و ضربه دیدن دستش به بیمارستان بوعلی ساری مراجعه کرد که نیاز به عمل جراحی جهت درمان داشت.

 

متخصص بیهوشی اتاق عمل این بیمارستان که می بایست با انجام آزمایشات اولیه و کوچک ،اقدامات اولیه را در مورد اینکه آیا این بیمار شرایط عمل شدن را دارد یا نه ،را انجام نداده بود بدون توجه به شرایط جسمی این بیمار او را بیهوش و عمل جراحی بر روی بیمار مورد نظر انجام شد.

 

پس از انجام این عمل جراحی،بیمار که با حالتی غیر متعادل ناشی از عمل جراحی به خارج از اتاق عمل آورده شده بود متاسفانه دقایقی بعد فوت نمود.

 

اقوام این بیمار پس از مشاهده این موضوع و با اطمینان از سهل انگاری متخصص بیهوشی اتاق عمل،او را مورد ضرب و جرح قرار داده و شکایتی را نیز در دستگاه قضایی تنظیم کرده اند.

 

بر اساس این گزارش،عدم نظارت بر برخی از بیمارستان ها و مراکز درمانی باعث شده تا در سال ۹۳ و اوایل سال جدید چندین مورد شکایت و آسیب دیدگی حاصل از سهل انگاری در برخی از بیمارستان های مازندران رخ دهد که متاسفانه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تاکنون در این زمینه اقدامات اساسی و جدی به عمل نیاورده اند.

 

به گزارش خزرخبر با توجه به ادامه دار بودن سهل انگاری ها در برخی از مراکز درمانی استان مازندران و عدم نظارت و برخورد جدی مسئولین استان،لازم است تا جهت حفظ جان مردم،پرکارترین و موفق ترین ویز دولت یعنی وزیر بهداشت شخصا وارد این قضایا شده و نسبت به جلوگیری از اتفاقات بعدی اقدامات لازم را به عمل آورد.