سعادت‌فر با بیان اینکه ‌پوست تخمه آفتابگردان جان کودک 13 ماهه مازندرانی را گرفت، افزود: ‌این اتفاق در روستای رئیس‌کلا لفور رخ داد که به واسطه آن کودک 13 ماهه با پوست آفتابگردان جان داد.

 

 

سخنگوی پزشکی قانونی مازندران گفت: پوست تخمه آفتابگردان جان کودک ۱۳ ماهه مازندرانی را گرفت.

 

به گزارش شرق پرس, حسین سعادت‌فر در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه ‌پوست تخمه آفتابگردان جان کودک ۱۳ ماهه مازندرانی را گرفت، افزود: ‌این اتفاق در روستای رئیس‌کلا لفور رخ داد که به واسطه آن کودک ۱۳ ماهه با پوست آفتابگردان جان داد.

 

سعادت‌فر ابراز داشت: امیرحسین بزرگ‌زاده فرزند روح‌الله تنها ۱۳ ماه داشت که در حضور خانواده با خوردن پوست تخمه آفتابگردان مسیر تنفسی فوقانی و حنجره‌اش مسدود شده و جان باخت.

 

وی با اشاره به حادثه ناگوار دیگری در روز گذشته، ابراز داشت: چهار نفر نیز روز گذشته در روستای اسفندان ساری بر اثر مسمومیت ناشی از گاز مونوکسید کربن جان باختند.

 

این مسئول متذکر شد: در این حادثه وحید نصراللهی فرزند شکرالله دارای ۲۲ سال سن به همراه سعید نصراللهی فرزند جان‌محمد ۳۶ ساله، سعید عزیزی فرزند توکل با ۲۳ سال سن و محمود غلامی فرزند عبدالله با ۲۱ سال سن دچار مسمومیت با منواکسید کربن شده و جان باختند.

 

سخنگوی پزشکی قانونی مازندران با اعلام اینکه این چهار فرد فوت شده اهل بروجرد بودند که برای کار کردن در شهرستان ساری سکونت داشتند، گفت: هم‌استانی‌های مازندرانی هشدارهای مسمومیت با گاز منواکسیدکربن را حتما جدی بگیرند و در فصل سرد و سرما نکات ایمنی را برای حفاظت از جان خود و خانواده رعایت کنند.