با حضور مأموران در صحنه طی استعلام و شواهد عینی موجود در محل، مشخص شد یک دستگاه خودروی 405 با راننده و یک نفر سرنشین در حالی‌که در محور مربوطه در حرکت بودند، با یک نفر شتر برخورد و در دم فوت کردند.

 

 

رئیس پلیس راه هرمزگان از کشته شدن دو تن بر اثر تصادف و برخورد یک دستگاه خودرو ۴۰۵ با یک نفر شتر در شب گذشته (سه‌شنبه ۱۱ شهریورماه) خبر داد.

 

 

شرق پرس:  سرهنگ «علی مجیدزاده» در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی دیشب (سه‌شنبه ۱۱ شهریورماه) یک مورد تصادف در جاده‌ اصلی «سیریک – میناب» رخ داد که مأموران سریعاً به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه طی استعلام و شواهد عینی موجود در محل، مشخص شد یک دستگاه خودروی ۴۰۵ با راننده و یک نفر سرنشین در حالی‌که در محور مربوطه در حرکت بودند، با یک نفر شتر برخورد و در دم فوت کردند.

 

این مسئول انتظامی ادامه داد: در تصادف دیگری که ساعاتی پیش از این تصادف در محور «سیرجان – بندرعباس» به وقوع پیوست، بر اثر برخورد دو دستگاه تریلی یک نفر کشته شد.

 

مجیدزاده ضمن توصیه به رانندگان در خصوص توجه به قوانین و رعایت آن از مردم خواست با احترام به مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت نکات ایمنی در کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای کمک کنند.

ایسنا