سرهنگ رهبریان گفت: چندی پیش شرکتی تحت عنوان لیزینگ، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان تهرانی که متقاضی خرید خودرو بوده اند، کرده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا، به متقاضیان خرید اقساطی خودرو هشدار داد و گفت: مردم ضمن اینکه نباید فریب شرایط سهل و آسان اینگونه شرکت ها را بخورند، لازم است قبل از انعقاد قرارداد، با مراجعه به یکی از شرکت های خودروسازی، قانونی بودن فعالیت شرکت موردنظر را استعلام کنند.

شرق پرس: سرهنگ رهبریان با بیان اینکه چندی پیش، شرکتی تحت عنوان لیزینگ، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان تهرانی که متقاضی خرید خودرو بوده اند، کرده است، افزود: این شرکت با انتشار آگهی فروش خودرو در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار، شرایط آسانی را برای فروش اعلام کرده و متاسفانه برخی از شهروندان فریب خورده و با مراجعه به دفتر شرکت، اقدام به ثبت نام کردند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا، تصریح کرد: براساس اعلام این شرکت، متقاضیان در زمان انعقاد قرارداد، بخشی از قیمت خودرو را پرداخت کرده و شرکت متعهد می شود باقیمانده مبلغ خرید خودرو را در قالب وام و به صورت اقساط از متقاضیان دریافت کند.

به گفته رهبریان، مسئولان این شرکت، پس از فرارسیدن موعد قرارداد و زمان تحویل خودرو، به تعهدات خود عمل نکرده و تحویل خودرو را به موعد دیگری موکول می کردند.

وی با تاکید براینکه شهروندان هنگام خرید خودرو به صورت اقساطی، دقت لازم و کافی را داشته باشند، خاطرنشان کرد: مردم ضمن اینکه نباید فریب شرایط سهل و آسان اینگونه شرکت ها را بخورند، لازم است قبل از انعقاد قرارداد، با مراجعه به یکی از شرکت های خودروسازی، قانونی بودن فعالیت شرکت موردنظر را استعلام کنند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا، یادآور شد: ثبت شرکت دلیل بر قانونی بودن عملکرد آنان نیست.

ایسنا