سرنشینان این مینی بوس همه از بانوان اهل بهشهر بودند که در راه برگشت از امامزاده شاه رضا لایی در سه راه بندبن بر اثر واژگونی مینی بوس دچار جراحت شده و سه نفر نیز جان باختند.

 

tasadof-minibos

 

به گزارش شرق پرس, اسماعیل عبداللهی  شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصادف شامگاه شنبه در محور هزارجریب رخ داد که با اعلام به مرکز اورژانس ۱۱۵ زرندین بلافاصله نیروها به صحنه تصادف عازم و به انتقال مجروحین مبادرت کردند.

 

 

وی گفت: دو مجروح با حال وخیم خانم محرابی و علیزاده در حین انتقال به بیمارستان جان باختند و خانم جان نادری با انتقال به بیمارستان امام حسین(ع) نکا و در حین سی پی آر به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

 

 

عبداللهی ادامه داد: کل سرنشینان این مینی بوس ۲۴ نفر بوده اند که ۱۷ نفر از آنان به بیمارستان امام حسین(ع) و مابقی به بیمارستان بوعلی نکا منتقل شدند.

 

 

وی گفت: سرنشینان این مینی بوس همه از بانوان اهل بهشهر بودند که در راه برگشت از امامزاده شاه رضا لایی در سه راه بندبن بر اثر واژگونی مینی بوس دچار جراحت شده و سه نفر نیز جان باختند.

 

 

مسئول روابط عمومی بهداشت و درمان نکا و بیمارستان امام حسین(ع) به نقل از سرنشینان این مینی بوس علت حادثه را انحراف مینی بوس برای برخورد نکردن با پیکان روبرویی بود که به لاین مینی بوس آمده و راننده مینی بوس برای جلوگیری از برخورد با پیکان منحرف و واژگون شد.