این سارق با ورود به بانک رفاه مرکزی نکا، توسط کارمندان شناسایی شد و رئیس شعبه با هماهنگی تلفنی با پلیس به همراه یک سرباز، فرد سارق را تحت تعقیب قرار داد.

 

dastgirr12

 

طی چند مورد، مشتریان بانک رفاه مرکزی نکا، پس از خروج از بانک، دوباره برمی‌گشتند و نسبت به سرقت رفتن مبالغ خود، توسط شخصی که خود را کارمند بانک معرفی می کرد، به رئیس شعبه شکایت می کردند.

 

 

به گزارش شرق پرس, با افزایش این دست شکایات که بیشتر شامل زنان سالخورده بود، مسئولان بانک، حراست را به پیگیری جدی این موضوع وادار کردند که پس از تحقیق و پیگیری مشخص شد، مردی با زیر نظر گرفتن زنان سالخورده ای که وارد بانک می شوند، پس از خروج آنها از بانک، به سراغ آن ها رفته و خود را کارمند بانک معرفی می کند، سپس با عنوان این که در امر پرداخت اشتباهی صورت پذیرفته، با هدایت این افراد به مکان هایی که امکان فرار راحت داشته باشد، نسبت به گرفتن مبالغ و فرار از محل اقدام می کند.

 

پس از شناسایی سارق، تصویر وی در اختیار کارمندان بانک قرار گرفت.

 

صبح روز قبل، این سارق با ورود به بانک، توسط کارمندان شناسایی شد و رئیس شعبه با هماهنگی تلفنی با پلیس به همراه یک سرباز، فرد سارق را تحت تعقیب قرار داد.

 

سارق که انگار از ماجرا بو برده بود، پا به فرار گذاشت که در نهایت طی تعقیب و گریز در ابتدای خیابان علمیه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 

با بررسی های به عمل آمده مشخص شد این سارق، چنین اقداماتی را نیز در بانک ملی مرکزی نکا انجام داده است.

 

نکته جالب این است که سرباز نیروی انتظامی و رئیس شعبه در امر دستگیری نقش داشتند و مأموران نیروی انتظامی پس از دستگیری سارق در محل حادثه حاضر شدند.

نکاانلاین