سرهنگ پهلوانی افزود: طي چهارماهه گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران در برخورد با عاملان تهيه و توزيع مواد مخدر در اين استان موفق به انهدام 29 باند تهيه و توزيع مواد مخدر در اين استان شدند

mavadmokhaderرئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف ۵۰۰ کیلو مواد مخدر در استان مازندران طی چهارماهه گذشته خبر داد .


,به گزارش شرق پرس
سرهنگ ذبیح الله پهلوانی، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مواد مخدر کشف شده در ۴ ماهه گذشته گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در مازندران کشف و ضبط شد.

وی افزود: طی چهارماهه گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران در برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان موفق به انهدام ۲۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان شدند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران تصریح کرد: در این مدت ۸۴۹ نفر از افرادی که در دام این بلای خانمانسوز گرفتار شده‌اند جهت درمان به مراکز درمانی و ترک اعتیاد معرفی شدند.


وی با اشاره به اینکه استعمال مواد مخدر و اعتیاد را یکی از مهمترین عوامل محروم ماندن افراد از حق سالم زیستن در سال‌های جوانی و بزرگسالی است از خانواده‌ها خواست ضمن مراقبت صحیح از فرزندان خود، الگوی مناسبی برای آنان باشند و در صورت مشاهده با هرگونه موارد سوء‌امنیتی و عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر، سریعا مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند .


پهلوانی با اشاره به کشف ۱۲۰ کیلو مواد مخدر در یک ماهه گذشته در مازندران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه در طول این مدت با اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در استان موفق به انهدام ۵ باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری بیش از ۹۰۰ نفر از عاملان افیونی در این استان شدند.


وی افزود: زمانی محیط خانه برای اعضای خانواده به کانون خوشبختی و مکانی دل پذیر وآرام تبدیل می شود که زندگی در آن بر پایه اطمینان متقابل و صمیمیت افراد آن استوار باشد.


 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران اظهار کرد: انسان در برخورد با مشکلات،به آسودگی خیال و آرامش روانی و فکری نیازمند است و اگر در میان اعضای خانواده به جای عطوفت،محبت و صمیمیت،پدیده اعتیاد و عوارض آن حکمفرمایی کند و به جای مهر و محبت،درگیری و اضطراب وجود داشته باشد، اعضای آن خانواده هیچکدام از عوارض و صدمات روانی و فکری ناشی از اعتیاد در امان نخواهند بود