بانک ملی شعبه امامت نکا واقع در جاده اصلی نکا به ساری روبه‌روی فرمانداری این شهر، شب گذشته مورد دستبرد سارقان قرار گرفت.

 

serghat-bank4

بانک ملی شعبه امامت شهرستان نکا مورد دستبرد سارقان قرار گرفت.

 

 

به گزارش شرق پرس، بانک ملی شعبه امامت نکا واقع در جاده اصلی نکا به ساری روبه‌روی فرمانداری این شهر، شب گذشته مورد دستبرد سارقان قرار گرفت.

 

براساس مشاهدات انجام شده از این بانک، در حال حاضر این بانک بسته است و ماموران و کارشناسان، فرماندار و فرمانده انتظامی نکا در حال بررسی از این بانک و مقدار سرقت انجام شده هستند.

 

تاکنون هیچ یک از مسئولان شهرستان نکا درباره اینکه چه مقدار از این بانک سرقت شده هیچ‌گونه اطلاعی ندارد و هیچ مسئولی حاضر به پاسخ‌گویی در این رابطه تا روشن شدن موضوع نیست و اعلام جزییات بیشتر در مورد این حادثه به ساعات دیگری موکول شده است.

 

در حال حاضر تعداد زیادی از افراد و مراجعه‌کنندگان در ورودی بانک اجتماع کردند و ماموران پلیس اجازه ورود به کسی را نمی‌دهند و کارشناسان مربوطه در حال بررسی چگونگی سرقت از صحنه جرم هستند.

 

بانک ملی شعبه مرکزی نکا نیز در اسفندماه سال ۹۱ مورد دستبرد قرار گرفت که با تلاش دادسرای عمومی و انقلاب و پلیس نکا، عامل اصلی سرقت بانک ملی مرکزی این شهرستان در اواخر فروردین‌ماه سال ۹۲ دستگیر شد.

 

 

توضیحات فرمانده نیروی انتظامی نکا / سرقتی صورت نگرفته

 

پس از یک روز از اتفاقات بانک ملی نکا حسن فلاح فرمانده انتظامی نکا در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه سرقتی از بانک نکا صورت نگرفته و اعلام سرقت از بانک صحیح نیست، اظهار کرد: براساس تحقیقات انجام شده سارقان با قطع دزدگیر و شکستن شیشه بانک ملی اقدام به ورود به بانک کردند اما هیچ سرقتی از بانک انجام نشد.

 

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه وجه نقد و اسناد و مدارکی از بانک ملی شعبه امامت نکا به سرقت نرفته‌ است، افزود: از ساعات اولیه با حضور ماموران و کارشناسان بررسی‌های مختلف انجام شد و براساس گزارش واصله همه مدارک و وجه نقد صندوق و خودپرداز بانک کامل است و سرقتی انجام نشد.

 

فلاح با بیان اینکه اطلاع‌رسانی جزو لاینفک رسانه‌ها است ادامه داد: گزارش‎های نیروی انتظامی، مهم‌ترین و کامل‌ترین گزارش در رابطه با چنین وضعیت‌های بحرانی در شهرستان است که امیدواریم همه رسانه‌ها براساس تکلیف خود، تا قبل از اطمینان از صحت و سقم خبر اقدام به خبررسانی نکرده و گزارش‌های نیروی انتظامی را ملاک قرار دهند و کمک‌کار ما در این رابطه باشند.

 

فرمانده انتظامی نکا خطاب به مردم افزود: مردم با اعتماد به نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، آرامش خود را حفظ کنند و مطمئن باشند که مسائل امنیتی در شهر رعایت شده و خطری شهرستان را تهدید نمی‌کند.

 

وی گفت: بررسی‌های مختلف در رابطه با این مسئله همچنان ادامه دارد و گزار‌ش‌های تکمیلی به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

فارس