مدیر کل حمل و نقل و پایانه های مازندران با بیان اینکه چهارنفر از کشته شدگان روز سوم فروردین در محورهای کیاسر، نور و بابل بودند، ادامه داد: تا کنون 588 هزارو 61خودرو وارد مازندران و 424 هزارو 302 خودرو از استان خارج شدند.

 

کشته شدن 9 نفر در حوادث رانندگی نوروزوی مازندران تا 3 فروردین

 به گزارش شرق پرس, مدیر کل حمل و نقل و پایانه های مازندران با بیان اینکه تصادفات منجر به فوت در حمل و نقل عمومی در استان گزارش نشده است، گفت: از بیست و پنجم اسفند سال پیش تا سوم فروردین امسال ۹ نفر در جاده های استان کشته شدند.

 

 

احمد آفرین محمد زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران افزود: این تعداد در مدت مشابه سال قبل که ۱۶ کشته بود امسال به ۹ نفر کاهش یافته است.

 

وی با بیان اینکه چهارنفر از کشته شدگان روز سوم فروردین در محورهای کیاسر، نور و بابل بودند، ادامه داد: تا کنون ۵۸۸ هزارو ۶۱خودرو وارد استان و ۴۲۴ هزارو ۳۰۲ خودرو از استان خارج شدند.

 

محمدزاده با اشاره به وجود ۴۴ دوربین تصویری ترافیکی و هشت دوربین ثبت تخلف پلاک خوان در محورهای مختلف مازندران ، اظهار داشت: ۸۸ دستگاه تردد خوان نیز ورد و خروج خودروها را ثبت می کنند.

 

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های مازندران محورهای بابلسر به فریدونکنار، ساری به قائمشهر و محمودآباد به نور را به ترتیب پرتردد ترین جاده های مازندران عنوان کرد و بیان داشت : مازندران ۱۰.۳ درصد از کل تردد کشور را به خود اختصاص داده است.

 

محمد زاده تصریح کرد: همزمان با آغاز تعطیلات نروزی ۴۴ دستگاه چرثقیل و ۱۰۰ دستگاه خودروی امدادی در محورهای مختلف استان مازندران مستقر و به گردشگران و مسافران خدمات ارایه می کنند.

 

مدیر کل حمل و نقل و پاینه های مازندران تصریح کرد: امسال نرخ حمل و نقل عمومی مسافر افزایش نیافته است.

 

به گزارش ایرنا و بر اساس آمار ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تا کنون بیش از دو میلیون مسافر و گردشگر در استان اقامت کردند.