چند روز پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از کشف جسد یک زن در محل دفن زباله های شهرداری در جاده کمربندی این شهر خبر داد. ماموران انتظامی با اعزام به محل متوجه شدند این زن بر اثر اصابت ضربه های چاقو به قتل رسید…   شرق پرس:  مرد […]

 

چند روز پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از کشف جسد یک زن در محل دفن زباله های شهرداری در جاده کمربندی این شهر خبر داد. ماموران انتظامی با اعزام به محل متوجه شدند این زن بر اثر اصابت ضربه های چاقو به قتل رسید…

 

شرق پرس:  مرد افغان که با همدستی برادرش، همسر خود را کشته بود، از سوی کارآگاهان جنایی شهرستان دیر در استان بوشهر دستگیر شد. فرمانده انتظامی استان بوشهر در این باره به جام جم گفت: چند روز پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از کشف جسد یک زن در محل دفن زباله های شهرداری در جاده کمربندی این شهر خبر داد. ماموران انتظامی با اعزام به محل متوجه شدند این زن بر اثر اصابت ضربه های چاقو به قتل رسیده و به نظر می رسید عامل یا عاملان جنایت، جسد او را از مکان دیگری به محل دفن زباله منتقل کرده اند.

 

سردار حیدر عباس زاده افزود: این جنایت به بازپرس ویژه قتل گزارش و با هماهنگی قضایی جسد برای مشخص شدن هویت به پزشکی قانونی منتقل شد. با شروع تحقیقات از سوی کار آگاهان جنایی اطلاعاتی به دست آمد که نشان می داد خانواده این زن با حضور در یکی از مراکز پلیس، گم شدن وی را خبر داده اند. وی یادآور شد: ماموران که احتمال می دادند جسد کشف شده متعلق به زن گمشده است، خانواده اش را به پزشکی قانونی فراخواندند که آنها با دیدن جسد آن را شناسایی کردند. ماموران در تحقیق از خانواده مقتول متوجه شدند او با شوهرش که تبعه افغان است، اختلاف داشته و چند مرتبه شاهد درگیری و مشاجره آنها بوده اند.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با به دست آمدن این اطلاعات شوهر مقتول به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد. او در بازجویی به قتل همسر جوانش اعتراف کرد و گفت: به دلیل اختلافی که با همسرم و خانواده اش داشتم، تصمیم به قتل وی گرفتم. موضوع را با برادرم در میان گذاشتم و به کمک او همسرم را کشتیم و جسدش را در محل دفن زباله رها کردیم. با صدور قرار قانونی برای متهم، برادرش نیز تحت تعقیب قرار گرفت و دو روز پیش دستگیر شد.

جام جم

 

/انتهای خبر