به اين ترتيب ماموران آتش‌نشاني به سرعت در خانه را شكسته و وارد شدند اما نشت شديد گاز باعث مرگ هر چهار عضو خانواده شده و صحنه دلخراشي را رقم زده بود

 

کشف جسد 4 عضو یک خانواده پس از یک هفته

شرق پرس: جسد چهار عضو یک خانواده مشهدی که به دلیل نشت گاز جان خود را از دست داده بودند پس از یک هفته در خانه‌شان پیدا شد. 
 
 
 

حسن جعفری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد با تایید این خبر به مهر گفت: شامگاه شنبه با آتش‌نشانی مشهد تماس گرفته شد و ماموران در جریان وقوع گازگرفتگی در خانه‌ای مسکونی قرار گرفتند.

 

با حضور ماموران در محل مردی میان‌سال در حالی که خود را آشنای ساکنان خانه معرفی می‌کرد به آنها گفت که یک هفته است از برادرش خبر ندارد و دقایقی پیش به دلیل نگرانی از وضعیت او و خانواده‌اش، از دیوار خانه به حیاط پریده و یکی از برادرزاده‌هایش را دیده که روی زمین افتاده است.

 
 
به این ترتیب ماموران آتش‌نشانی به سرعت در خانه را شکسته و وارد شدند اما نشت شدید گاز باعث مرگ هر چهار عضو خانواده شده و صحنه دلخراشی را رقم زده بود. این در حالی است که باشگاه خبرنگاران، از فاسد شدن اجساد هر چهار عضو خانواده به دلیل باز بودن شیر آب به مدت یک هفته خبر داده است.
 

به گفته حسن جعفری، به دلیل مشخص شدن دیرهنگام مرگ اعضای این خانواده، تمامی اجساد در حضور قاضی کشیک پرونده به پزشکی قانونی منتقل شده است./اعتماد