فرمانده انتظامی میاندورود گفت: مواد مخدر فوق از نقاط مختلف این شهرستان کشف شده است و پنج مرد به همراه یک زن دستگیر شدند که با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل دستگاه قضایی شدند.

 

 

فرمانده انتظامی میاندورود از کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شرق پرس, هادی نصیری در گفت‎وگو با فارس با اشاره به اجرای چندین ماموریت در یک هفته گذشته با هدف مقابله با سوداگران مرگ از کشف بیش از ۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان در یک هفته گذشته خبر داد.

 

وی اظهار داشت: این میزان مواد مخدر از نقاط مختلف شهرستان کشف شد و ۶ قاچاقچی نیز در این زمینه دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه نیروی انتظامی اشراف کامل بر اقدامات برخی افراد در این شهرستان دارد، بیان داشت: مراقبت مناسبی از افراد بزهکار و سابقه‌دار در سطح شهرستان به عمل می‌آید.

 

این مسئول گفت: مواد مخدر فوق از نقاط مختلف این شهرستان کشف شده است و پنج مرد به همراه یک زن دستگیر شدند که با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل دستگاه قضایی شدند.

 

نصیری افزود: از میزان بیش از چهار کیلوگرم مواد مخدر ۷۷۹ گرم تریاک، هشت گرم سوخته تریاک، دو گرم شیشه به همراه ۳ کیلو و ۳۵۰ گرم ماده مخدر گراس از این افراد کشف شده است.

 

متولی نظم و امنیت در شهرستان میاندورود بیان داشت: یک دستگاه خودرو نیز در این مدت از متخلفان توفیق و روانه پارکینگ شده است.

 

وی از دستگیری یک باند کلاهبرداری از استان اصفهان که طی چندین مرحله اقدام به صدور و ارائه بارنامه بدون بار به شرکت فولاد البرز ایرانیان کرده بودند، خبر داد و در پایان گفت: در این پرونده یک نفر دستگیر شد که با صدور پرونده تحویل مراجع قضایی شد.