فرمانده انتظامی بهشهر گفت : از ابتدای سال ۹۳ تاکنون بیش از ۵۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر شهرستان کشف و ضبط شد .   به گزارش شرق پرس,  سرهنگ محسن جعفری روز شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران بهشهری افزود : بخش عمده ای این مواد کشف شده ، سنتی و از انواع توهم زا […]

کشف مواد مخدر بهشهرفرمانده انتظامی بهشهر گفت : از ابتدای سال ۹۳ تاکنون بیش از ۵۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر شهرستان کشف و ضبط شد .

 

به گزارش شرق پرس,  سرهنگ محسن جعفری روز شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران بهشهری افزود : بخش عمده ای این مواد کشف شده ، سنتی و از انواع توهم زا مانند ˈگراسˈ است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۹۰ درصد افزایش نشان می دهد.

وی همچنین از دستگیری بیش از ۲۰۰سارق حرفه ای در این مدت در شهرستان خبر داد و گفت : طرح برخورد با این سارقان و دیگر متخلفان بدون ذره ای چشم پوشی ادامه خواهد داشت .

فرمانده انتظامی بهشهر بر لزوم ساماندهی ترافیک خودرویی شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت : خیابان های بهشهر دارای مشکل حاد ترافیکی نیست و نقطه کوری که موجب اختلال در رفت و آمد خودرودها باشد وجود ندارد.

وی افزود : خیابان امام (ره) تنها خیابان شلوغ بهشهر است که با اجرای طرح ساماندهی و اجرای طرح های ترافیکی ، مشکل کمبود فضای پارک و همچنین تخلفات فراوان خودروها ناشی از نبود جای کافی برای پارک برطرف خواهد شد.

او به نصب دوربین های مداربسته در بهشهر اشاره کرد و ادامه داد : در حال حاضر ، هشت دوربین در مناطق گوناگون شهر نصب شده که نقش بسیار زیادی در کاهش تخلفات رانندگی ، جرایم و کشف بموقع مجرمان داشت .

فرمانده انتظامی بهشهر بیان کرد : با توجه به عملکرد مثبت این دوربین های نظارتی ، بزودی هشت دوربین دیگر در مناطق دیگر شهر نصب خواهد شد .

وی افزود : نصب و استفاده از دوربین های مداربسته ، نقش بسیار موثری در بهبود فضای مناسب زندگی مردم بهشهر داشت و زمینه ساز جلوگیری از تخلفات متعدد و کشف مجرمین و متخلفان بود.

به گزارش ایرنا, سرهنگ جعفری از ضریب امنیت شهرستان ابراز رضایت کرد و گفت : با به کارگیری پلیس افتخاری از مردم علاقمند ، امنیت بیشتری در نقاط مختلف بهشهر برقرار خواهد شد .