فرمانده انتظامی بهشهر گفت: ماموران انتظامی در بازرسی‌های به عمل آمده از این واحدهای صنفی 6 هزار و 320 عدد انواع قرص‌های غیرمجاز از قبیل ترامادول، انواع کپسول‌های دست‌ساز، قرص‌های لاغری و محرک جنسی را کشف کردند.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از پلمب دو عطاری و دستگیری دو سوداگر داروهای غیرمجاز با کشف ۶ هزار و ۳۲۰ عدد انواع قرص‌های غیرمجاز خبر داد.

 

به گزارش شرق پرس سیدمحسن جعفری گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت تعدادی از عطاری‌های سطح شهر در زمینه توزیع داروهای غیرمجاز مراتب با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بهشهر پس از انجام اقدامات پلیسی و شناسایی عطاری‌های متخلف و سو استفاده‌گر، مراتب را با مقام قضایی هماهنگ کرده و پس از دریافت مجوز قضایی تعدادی از عطاری‌های مورد نظر را مورد بازدید قرار دادند.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان بهشهر در بازرسی‌های به عمل آمده از این واحدهای صنفی ۶ هزار و ۳۲۰ عدد انواع قرص‌های غیرمجاز از قبیل ترامادول، انواع کپسول‌های دست‌ساز، قرص‌های لاغری و محرک جنسی را کشف کردند.

 

فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری دو عطار فرصت‌طلب در این ماموریت خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد سودجو و فرصت‌طلب با استفاده از غفلت بسیاری از شهروندان با تبلیغات سو و نادرست خود داروهای غیرمجازی را به این افراد می‌فروشند که این اقدام آنها چون با سلامتی افراد در ارتباط است، در موارد بسیاری منجر به اتفاقات غیرقابل جبران می‌شود.

 

وی بیان کرد: از همه هموطنان خواهشمندیم تا قبل از هرگونه اقدام در این باره با پزشکان معالج خود هماهنگ باشند.