سرهنگ ریاحی، گفت: این فرد متهم به اختلاس و کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی از یک موسسه مالی و اعتباری در شهرستان نکا و تحت تعقیب مقامات قضائی بوده است...
کلاهبرداری میلیاردی در نکا و دستگیری در بهشهر

آرشیو

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) جانشین فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار۳۰ میلیارد ریالی تحت تعقیب در شهرستان بهشهر خبر داد.

 

سرهنگ مهراب ریاحی در گفتگو با مهر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد مشکوک فردی ناشناس در یکی از مناطق مسکونی شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان بهشهر با انجام تحقیقات پلیسی دریافتند، این فرد با اجاره منزلی به صورت مجردی در این مکان سکونت دارد که براساس این اطلاعات، ظن پلیس مبنی بر فعالیت این فرد در امر تهیه و توزیع موادمخدر قوت گرفت.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به هماهنگی قضائی از دستگیری متهم به نام “م- س” ۳۴ ساله از سوی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خبر داد و افزود: این فرد پس از دستگیری مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفت.

 

سرهنگ ریاحی، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از متهم دریافتند، این فرد متهم به اختلاس و کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی از یک موسسه مالی و اعتباری در شهرستان نکا و تحت تعقیب مقامات قضائی بوده است که با تغییر هویت به این شهرستان متواری و در این منطقه مخفی شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.