سرهنگ عظیمی گفت: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مرد کلاهبردار به نام اصلی مهدی – م 31 ساله، این فرد را در یکی از مناطق مسکونی شهر ساری شناسایی و دستگیر کردند.

 

dastgir65

رییس پلیس آگاهی مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی با هشت فقره کلاهبرداری از زنان مطلقه در ساری خبر داد.

 

 

 

به گزارش شرق پرس, سرهنگ محمد عظیمی روز یکشنبه در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس مازندران گفت: زنی ۴۱ ساله با مراجعه به ماموران پلیس آگاهی از کلاهبرداری ۳۰ میلیون تومانی از وی توسط فردی به نام  علیرضا – ف  که با وعده ازدواج با وی در تماس بود، خبر داد .

 

رییس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به اظهارات مالباخته افزود: فرد کلاهبردار با شناسایی زنان مطلقه که از تمکن مالی خوبی برخوردار بوده اند با وعده ازدواج و معرفی خود به عنوان مردی موجه و دارای شغلی مناسب ارتباط برقرار کرده و از آنان با شگرد های مجرمانه کلاهبرداری می کرد.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : با دریافت مشخصات فرد کلاهبردار اقدامات اطلاعاتی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری این مرد تبهکار در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود : ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مرد کلاهبردار به نام اصلی مهدی – م ۳۱ ساله، این فرد را در یکی از مناطق مسکونی شهر ساری شناسایی و دستگیر کردند.

 

رییس پلیس آگاهی مازندران افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ابتداء منکر هرگونه عمل مجرمانه ای شد، اما با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری دیگر از زنان مطلقه اعتراف کرد.

 

عظیمی با هشدار به شهروندان از آنان خواست در صورت مواجه با چنین افرادی مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.