جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران به شهروندان هشدار داد که برای دریافت وام به بانک یا موسسات مالی مجاز مراجعه کنند و لازم است نسبت به صحت و سقم تبلیغات، بررسی‌های لازم داشته باشند تا فریب افراد فرصت طلب را نخورند.
images (3)

 

شرق پرس : سرهنگ افضل گلزاری در گفتگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: در پی شکایات شهروندان مبنی بر کلاهبرداری زنی به بهانه پرداخت وام قرض الحسنه در بهارستان، بررسی موضوع دردستور کار پلیس قرار گرفت و در تحقیقات به عمل آمده از شاکیان پرونده مشخص شد زنی در شهرک «نسیم شهر» به بهانه پرداخت وام قرض الحسنه از سه نفر مبالغی پول دریافت کرده است.

 

 

 

 

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع ،مراتب به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ نسیم شهر قرار گرفت و در تحقیقات تکمیلی پلیس معلوم شد متهم تاکنون ۲۱۰ میلیون ریال به همین شیوه از شاکیان کلاهبرداری کرده است. گلزاری با بیان اینکه تیم رسیدگی کننده پرونده پس از تحقیقات میدانی با شناسایی مخفیگاه متهم متوجه شدند که وی قصد فرار دارد، گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضایی متهم در نسیم شهر دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

 

 

 

 

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. گلزاری به شهروندان هشدار داد که برای دریافت وام به بانک یا موسسات مالی مجاز مراجعه کنند و لازم است نسبت به صحت و سقم تبلیغات، بررسی‌های لازم داشته باشند تا فریب افراد فرصت طلب را نخورند.