اعضای باند ۴نفره که پس از ربودن کودک خردسال تقاضای مبلغ ۳۵۰ میلیون از خانواده او را داشتند، در عملیات ضربتی پلیس شناسایی و دستگیر شدند. شرق پرس:  ساعت ۱۰ شب ۲۵ تیر امسال زمانی که محمد در کوچه در حال بازی بود، ناگهان خودرویی در نزدیکی او نگه داشت و چند نفر از خودرو […]

اعضای باند ۴نفره که پس از ربودن کودک خردسال تقاضای مبلغ ۳۵۰ میلیون از خانواده او را داشتند، در عملیات ضربتی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

شرق پرس:  ساعت ۱۰ شب ۲۵ تیر امسال زمانی که محمد در کوچه در حال بازی بود، ناگهان خودرویی در نزدیکی او نگه داشت و چند نفر از خودرو پیاده شده و کودک سه ساله را سوار خودروشان کرده و از محل متواری شدند.

 زمانی که مادر محمد خود را به کوچه رساند، دید خبری از کودک سه ساله‌اش نیست. او بلافاصله موضوع را به خانواده‌اش اطلاع داد و شبانه محل‌های اطراف را برای یافتن کودک‌شان جست‌وجو کردند اما هیچ اثری از پسر سه ساله نبود. با ناپدید شدن محمد، بلافاصله خانواده‌اش موضوع را به پلیس شهرستان لارستان اطلاع دادند.

بررسی‌ها برای یافتن محمد ادامه داشت تا اینکه حدود ۲۴ ساعت بعد از ناپدید شدن پسر سه‌ساله‌اش، مرد ناشناسی با خانواده محمد تماس گرفت و گفت: «در ازای ۳۵۰ میلیون تومان پسرتان را آزاد خواهیم کرد.» با تماس مرد ناشناس باتوجه به آنکه این احتمال از سوی پلیس مطرح بود که پسر سه ساله ربوده شده است، بررسی‌ها برای یافتن عوامل این گروگانگیری ادامه یافت.

فرمانده انتظامی فارس در رابطه با این خبر گفت: «این پرونده از سوی کارآگاهان زبده آگاهی فارس و زیرنظر رییس پلیس آگاهی استان بررسی شد با انجام تعقیب و مراقبت خاص، کارآگاهان متوجه شدند که گروگان به شیراز منتقل شده و یکی از گروگانگیران در خنج و چند عضو دیگر این باند در شیراز هستند.»

سردار گودرزی ادامه می‌دهد: «شامگاه دوشنبه و پس از بررسی‌های نهایی مطمئن شدیم کودک ربوده شده در شیراز و در خانه‌یی در خیابان نشاط نگهداری می‌شود بنابراین با در نظر گرفتن تمام شرایط و با تاکید بر لزوم حفظ سلامت گروگان، نیروهای ویژه آگاهی وارد کار شده و گروگانگیران را در شیراز دستگیر کردند.همزمان با این اقدام، دو متهم دیگر نیز یکی در شیراز و یکی در لارستان توسط پلیس دستگیر شدند. سن تمامی اعضای این باند زیر ۲۵ سال است و یکی از آنها خانم دانشجویی است و سه متهم دیگر مرد هستند. به این ترتیب محمد پس از پنج روز به آغوش خانواده‌اش بازگشت.»

اعتماد