کارآگاهان فهمیدند دختر 12ساله روز حادثه بعد از تعطیلی مدرسه به سمت خانه در حرکت بود که توسط سه‌مرد ربوده شد. ردیابی‌ها برای دریافت مشخصات این افراد سرانجام بعد از یک‌هفته نتیجه داد و کارآگاهان بعد از اینکه به هویت متهمان پی بردند، توانستند آنها را در عملیاتی ضربتی یکی پس از دیگری دستگیر کنند.

 

سه‌مرد که بعد از ربودن دختری نوجوان وی را به قتل رسانده‌اند بعد از یک‌هفته تحقیقات ویژه پلیسی بازداشت شدند.
 
 
 
 
شرق پرس:  والدین دختری ۱۲ساله یکشنبه هفته پیش وقتی فرزندشان در بازگشت از مدرسه تاخیر کرد نگران او شدند و سعی کردند خبری از وی بگیرند. تلاش‌های این مادر و پدر بنابی ادامه داشت تا اینکه فردی ناشناس با آنها تماس گرفت و خبر داد دختر نوجوان را ربوده است. او مبلغی را تعیین کرد و گفت فقط در ازای دریافت این مبلغ حاضر است گروگان خود را آزاد کند. این مرد همچنین تهدید کرد والدین دختر به فکر مقاومت و باخبرکردن پلیس نیفتند. مرد ناشناس بعد از بیان خواسته‌اش گفت تا دوروز دیگر دوباره با آنها تماس می‌گیرد تا محل دریافت پول و آزادی گروگان را مشخص کند.
 
 
 
خانواده دختر نوجوان که به‌شدت نگران شده بودند تصمیم گرفتند پلیس را از ماجرا باخبر کنند. آنها بعد از مراجعه به پلیس آگاهی بناب شکایتی را مطرح کردند. به این ترتیب تیم ویژه‌ای از کارآگاهان دست‌به‌کار شدند و آموزش‌های لازم را به خانواده دختر دادند. آنها به والدین گروگان گفتند در صورت تماس مجدد آد‌م‌ربایان سعی کنند با آرامش با آنها حرف بزنند و محل قرار را مشخص کنند.
 
 
کارآگاهان خطوط تلفن این خانواده را تحت کنترل درآوردند تا از این طریق ردی از متهم یا متهمان به دست بیاورند، اما انتظارها برای تماس دوباره مرد ناشناس بی‌فایده بود و بعد از گذشت دوروز از ربوده‌شدن دختر ۱۲ساله خبری از متهمان نشد. ماموران که این موضوع را مشکوک می‌دانستند تحقیقات تازه‌ای را برای پی‌بردن به سرنوشت گروگان و محل اختفای آدم‌ربایان کلید زدند. در آغاز کار هیچ سرنخی از افراد ناشناس وجود نداشت اما تلاش‌های پلیس قطعات این پازل را یکی بعد از دیگری کنار هم قرار داد.
 
 
 
کارآگاهان فهمیدند دختر ۱۲ساله روز حادثه بعد از تعطیلی مدرسه به سمت خانه در حرکت بود که توسط سه‌مرد ربوده شد. ردیابی‌ها برای دریافت مشخصات این افراد سرانجام بعد از یک‌هفته نتیجه داد و کارآگاهان بعد از اینکه به هویت متهمان پی بردند، توانستند آنها را در عملیاتی ضربتی یکی پس از دیگری دستگیر کنند. نخستین سوالی که از این سه‌مرد پرسیده شد این بود که چه بر سر گروگان‌شان آمده است. هر سه متهم گفتند او را به قتل رسانده و جسدش را دفن کرده‌اند. یکی از متهمان توضیح داد: «ما قصد داشتیم از خانواده این دختر مبلغ زیادی باج بگیریم و به پول زیادی دست پیدا کنیم، برای همین کار نقشه‌هایی کشیدیم و او را در مسیر بازگشت از مدرسه ربودیم و با خانواده‌اش تماس گرفتیم اما بعد از دوروز به این نتیجه رسیدیم که ممکن است لو برویم، به همین دلیل دختر نوجوان را به قتل رساندیم و برای اینکه جسدش پیدا نشود و ردی از ما به دست نیاید جنازه او را در حیاط خانه من دفن کردیم.»
 
 
 
کارآگاهان بعد از شنیدن این اعترافات به خانه این متهم رفتند و بعد از حفر باغچه جنازه دختربچه را یافتند. بنا بر این گزارش جسد مقتول برای مشخص‌شدن علت مرگ به پزشکی‌قانونی منتقل شده و سه‌متهم نیز برای انجام تحقیقات تکمیلی در بازداشت به سر می‌برند./شرق