دو نوجوان 15 ساله در پشت بام این مجتمع مسکونی در حال تهیه مواد محترقه بودند که بطور ناگهانی این مواد منفجر شد به تشخیص عوامل اورژانس این نوجوان تهرانی بدلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر به دلیل سوختگی تحویل عوامل اورژانس شدند.

 

enfejar- mohtareghe5

شرق پرس: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک مجتمع مسکونی در منطقه نعمت آباد خبر داد و گفت که در این حادثه یک نوجوان ۱۵ ساله جان خود را از دست داد و دو نفر دچار سوختگی شدند.
 
 

جلال ملکی در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت ۱۴.۳۰ حادثه انفجار در یک مجتمع مسکونی در منطقه نعمت آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ایستگاه ۸۱ آتش نشانی به محل اعزام شد.

 

وی بیان کرد: دو نوجوان ۱۵ ساله در پشت بام این مجتمع مسکونی در حال تهیه مواد محترقه بودند که بطور ناگهانی این مواد منفجر شد.

 

وی گفت: شدت انفجار به حدی بوده که یکی از این دو نوجوان از پشت بام به پایین ساختمان پرتاب شده است.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: به تشخیص عوامل اورژانس این نوجوان تهرانی بدلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر به دلیل سوختگی تحویل عوامل اورژانس شدند.

 

وی اضافه کرد: هم اکنون آتش نشانان مشغول ایمن سازی محل هستند.

 

در زمان حاضر یک هزار اکیپ آتش نشانی در نقاط مختلف شهر تهران مستقر هستند و همچنین آمبولانس های اورژانس تهران در بیش از ۱۰۰ نقطه شهر تهران مستقر شده اند.