رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر در این‌باره گفت: امروز در اثر انفجار ناشی از نشتی گاز در یک واحد مسکونی سه نفر از اعضای خانواده به شدت مصدوم و پسر خانواده نیز به علت شدت جراحات ناشی از سوختگی فوت شد.

 

 

enfejarr4

انفجار گاز در یک واحد مسکونی در بهشهر موجب مرگ یک نفر و مصدوم شدن سه نفر از اعضای یک خانواده شد.

 

به گزارش شرق پرس، بامداد امروز انفجار گاز در خیابان قائم موجب مصدوم شدن سه نفر از اعضای یک خانواده و فوت یک نفر شد.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر در این‌باره گفت:  امروز در اثر انفجار ناشی از نشتی گاز در یک واحد مسکونی سه نفر از اعضای خانواده به شدت مصدوم و پسر خانواده نیز به علت شدت جراحات ناشی از سوختگی فوت شد.

 

اسلام بابانژاد با بیان اینکه سه نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان امام(ره) بهشهر انتقال داده شدند، تصریح کرد: به علت شدت جراحات سوختگی ناشی از انفجار گاز همه مصدومان که شامل یک مرد، یک زن و یک دختر بودند به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید زراع شهرستان ساری انتقال داده شدند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حال پدر این خانواده نیز وخیم گزارش شده است، گفت: یکی دیگر از مصدومان این حادثه که مادر خانواده است نیز بدحال گزارش شده است.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر افزود: یکی از مصدومان این حادثه که دختر این خانواده بوده است شرایط رو به بهبودی دارد.

 

به گزارش فارس، دو روز پیش نیز انفجار ناشی از نشت گاز در بهشهر چهار مصدوم بر جای گذاشت که از بین این چهار نفر سه نفر به بیمارستان منتقل شدند و یک نفر به صورت سرپایی مداوا شد.