فرمانده سپاه بهشهر درباره اعزام 2 هزار نفر از این شهرستان به مرقد امام(ره) گفت: در طی نشست هایی با دستگاه های اجرایی هماهنگی های لازم انجام شده و وظیفه هر کدام از دستگاه ها در این اعزام تعیین شده است.

اعزام دو هزار نفر از شهرستان بهشهر به مرقد امام(ره)

 

 

به گزارش شرق پرس فرمانده سپاه بهشهر گفت: ۲ هزار نفر از شهرستان بهشهر به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اعزام می شوند.

 

 

علی نجفی در جلسه ارتحال امام(ره) در فرمانداری بهشهر، با اعلام اینکه ۲ هزار نفر از این شهرستان به مراسم ارتحال امام(ره) اعزام می شوند، اظهار کرد: ۲۵۰ نفر از خلیل شهر، ۲۵۰ نفر از شهر رستمکلا، ۶۰۰ سهمیه برای بهشهر، ۵۰۰ نفر بخش مرکزی، ۲۰۰ نفر بخش یانسر و ۲۰۰ سهمیه برای بسیج ادارات در نظر گرفته شده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: ۲ هزار سهمیه ای که در نظر گرفته شده الزاما مختص نیروهای بسیجی نیست بلکه شامل عموم مردم که قصد زیارت مرقد امام راحل و شرکت در مراسم بزرگداشت آن رهبر فرزانه را دارند است.

 

 

فرمانده سپاه بهشهر گفت: در طی نشست هایی با دستگاه های اجرایی هماهنگی های لازم انجام شده و وظیفه هر کدام از دستگاه ها در اعزام زائران به مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی تعیین شده است.

 

 

وی افزود: با پایانه حمل و نقل برای اعزام زائران به مرقد امام(ره) هماهنگی صورت گرفته و همچنین برای جلوگیری از مشکلات احتمالی مانند به وجود آمدن نقص فنی در وسیله های نقیله زائران ؛ ۲ دستگاه خوروری مازاد برای پشتیبانی فراهم و اعزام می شود.

 

 

نجفی اظهار کرد: علاوه بر ۲ هزار زائر اعزامی ؛ بسیاری از مردم شهرستان هر ساله با هزینه و وسیله شخصی خود به مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی می روند که این نشان دهنده علاقه مردم به آن رهبر فرزانه است.

 

 

فرمانده سپاه بهشهر تأکید کرد: برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و اعزام زائران به حرم مطهر ایشان ؛ راهی برای همبستگی ملی و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

 

 

 

 

 

ایسنا