مهندس مهدی علی پناه در جریان بازید از نمایشگاه من و ام اس برلزوم حضور و مشارکت خیرین سلامت در بخش ام اس تاکید کرد و اظهار داشت : حضورخیرین دراین زمینه می تواند بخشی از مشکلات این عزیزان را مرتفع نماید.

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس نمایشگاه نقاشی ” من و ام اس ” از چند روز قبل در اداره ارشاد بهشهر برپا شد و امروز اعضای هیئت رئیسه دفتر نمایندگی و هیئت مدیره کانون به همراه جمعی از مهندسین شهرستان از این نمایشگاه بازدید نمودند.

 

مهندس مهدی علی پناه در جریان این بازید برلزوم حضور و مشارکت خیرین سلامت در بخش ام اس تاکید کرد و اظهار داشت : حضورخیرین دراین زمینه می تواند بخشی از مشکلات این  عزیزان را مرتفع نماید.

 

رئیس دفتر نمایندگی شهرستان بهشهر در این دیدار همت و پشتکار خانم طبائی برای مقابله با این بیماری را تحسین نمود.

 

namayeshgah-behshahr

در جریان این بازدید سرکار خانم طبائی در خصوص تاریخچه و تلاشهای خود  برای خلق این آثار گفت : می‌توان گفت فقط عشق ,علاقه و حمایت های بی دریغ همسر و فرزندم موجب روحیه من در خلق این آثار  و راهنمایی های دوستان بویژه سرکار خانم دکتر محمدپور برپایی این نمایشگاه شده و از حضور همه مردم ,بویژه دفتر نمایندگی نظام و کانون مهندسین بهشهر که موجب دلگرمی من شده است کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

سرکار خانم دکتر محمدپور در همین رابطه افزودند : چند مدت پیش یکی از دانشجویان رشته معماری در مورد خانم طبائی و کارهای زیبای ایشان نزد من آمدند .بنده  پس از دیدن کارهای ایشان که با این مشکلات و سختی ها فردی توانسته این چنین روحیه خود را حفظ نموده و چنین اثار زیبایی را خلق نماید پیشنهاد دادم که این آثار را در عرصه ای بزرگتر و در برای دیدن عموم قرار دهیم .

 

namayeshgah-behshahr1

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد بهشهر در ادامه افزود:  با رایزنی هایی که دوستان با اداره ارشاد شهرستان داشتند که جا دارد از کمک و حمایتهای اداره ارشاد در این زمینه تقدیر و تشکر به عمل اید این نمایشگاه در سالن توحید اداره ارشاد شهرستان بهشهر برگزار گردید.

 

دکتر محمد پور در خاتمه گفت : نمایشگاه من و ام اس با مدیریت خانم هستی طبائی از تاریخ ۲۱/۸/۱۳۹۴ الی ۲۸/۸/۱۳۹۴در اداره ارشاد بهشهر برگزار می گردد و بعد از اتمام آن, نمایشگاه بعدی ایشان در دانشگاه آزاد بهشهر برگزار خواهد .

 

در پایان این بازدید مهندس علی پناه رئیس دفتر نظام و مهندس طاهری رئیس کانون و اعضای همراه  ازهمه کسانی که دربرپایی این نمایشگاه کمک و یاری همت گماشتند, تقدیر و تشکرنموند.

عکس و خبر: محمدرضا ضابط