سردار رادان در یادواره شهدای یکی از روستاهای هزار جریب نکا بابیان اینکه باور به شهدا تنها نباید متکی به شعار باشد افزود: برخی فکر می‌کنند شهدا با این حماسه‌ها دست‌نیافتنی هستند در واقع نبود باور به شهدا و تنها با تکیه‌بر این شعارها قطعاً در حق شهدا خیانت می‌شود

سردار رادان :باور به شهدا تنها در حد شعار نباشد

 

شرق مازندران: سردار احمدرضا رادان عصر پنجشنبه در یادواره شهدای روستای زروم بخش هزارجریب شهرستان نکا با اشاره به فلسفه وجودی شهدا اظهار داشت: شهدا با درک مسیر حق، ایمان و اطاعت از ولی‌فقیه زمان بصیرت را به‌عنوان مهم‌ترین مقوله برگزیدند و این‌چنین در طی تاریخ انقلاب اسلامی در مسیر عبودیت وبندگی افتخارآفرین شدند.

وی مسیر بصیرت را همواره پیش‌قراول راه امام، شهدا و ولایت‌فقیه برشمرد چراکه باور به این مسیر و عمل به بصیرت به شهادت ختم می‌شود.

رئیس شورای راهبردی نیروی انتظامی جهل، تطمیع و نبود بصیرت را ازجمله سه شاخصهٔ اصلی فتنه‌های ۸۸، صفین و بدر قلمداد کرد چراکه دراین سه فتنه مهم خوارج وکوفیان دیروز و امروز با بی‌بصیرتی از مسیر حق خارج و در مقابل ولی زمانشان ایستادند.

سردار رادان گفت: جهل به مسائل ولی‌فقیه شرمندگی را در پی دارد در واقع مگر می‌شود با مشخص بودن مسیر امام و شهدا از خط سیر ولایت جدا شد.

به گفته این مسئول برخی از بی‌خردان و نادانان تاریخ با بی‌بصیرتی از راه امام زمانشان خارج شدند که درنهایت این بی‌بصیرتی برخی از عوام و خواص از عاشورای تکرار شدنی خبر می‌دهد لذا باید دراین برهه بیش از هر زمان دیگری به ولی‌فقیه زمان باور داشته باشیم.

وی بابیان اینکه باور به شهدا تنها نباید متکی به شعار باشد تصریح کرد: برخی فکر می‌کنند شهدا با این حماسه‌ها دست‌نیافتنی هستند در واقع نبود باور به شهدا و تنها با تکیه‌بر این شعارها قطعاً در حق شهدا خیانت می‌شود که این خیانت نابخشودنی است.

رئیس شورای راهبردی نیروی انتظامی گفت: نفس امام و ولی‌فقیه و شهدا در کنگره کل جامعه حق است درواقع اگر کسی این پیام را درک نکند نمی‌تواند راه حق را به‌درستی درک شهدا بشناسند.

سردار رادان افزود: امروز به برکت وجودی رزمندگان ایران اسلامی کتاب ودفتر شهادت در سوریه، عراق و کشورهای ظلم‌ستیز متمرکزشده است چراکه به پشتوانه ولایت‌فقیه نه‌تنها خاک‌ریز های خودمان در کشور را حفظ‌شده بلکه با نادیده گرفتن مرزهای جغرافیایی به دیگر کشورهای اسلامی نفوذ پیداکرده است و در دفاع از حق قدم برمی‌دارند.

به گزارش مهر, وی تسخیر مرزهای اسلامی را یک فتح عظیم دانست چراکه این امر با باور به راه امام، شهدا و قرار گرفتن در جبهه بصیرت و ولایت‌فقیه میسر وامکان پذیر می‌شود.