فعالی گفت: یک دوره مسابقه حفظ قرآن ، قرائت ، ترتیل ، تواشیح ، اذان و مفاهیم به تاریخ 25 و 26 رمضان بصورت مقدماتی و 27 رمضان بصورت نهایی در گلوگاه برگزار می شود .

برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد شهرستان گلوگاه تشریح شد

 

 

به گزارش شرق پرس، حجت الاسلام حسینعلی فعّالی رییس این اداره  گفت : کرسی تلاوت در کلیه مساجد شهرستان گلوگاه  برگزار می شود و اعزام قاری به مساجد توسط اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه و با همکاری دهیاران روستاها انجام می شود.

 

 

 

وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان، علاوه بر برگزاری محافل قرآنی در بطن جامعه، بیان مفهوم آیات توسط اساتید گرانقدر علوم قرآنی در این محافل بیان کرد تا مخاطب علاوه بر گوش دادن به آیات قرآن با مفاهیم این آیات نیز آشنا شوند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه اظهار داشت : رمضان ماه تبلور معنویت و خودشناسی انسان ها است، در این ماه باید از تمامی زرق و برق های دنیوی دوری کرد و با شناخت بهتر از خود بتوان در راه شناخت و معرفت و خداشنانسی گام برداشت.

 

حجت الاسلام فعّالی تصریح کرد: ۱۱۰جلسه جزء خوانی  در مساجد وتکایا وحسینیه های شهرستان و ۱۵ موسسه وخانه قرآنی شهرستان گلوگاه برگزارمی شود.

 

مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی شهرستان گلوگاه بیان داشت : یک دوره مسابقه حفظ قرآن ، قرائت ، ترتیل ، تواشیح ، اذان و مفاهیم به تاریخ ۲۵و۲۶رمضان بصورت مقدماتی و۲۷رمضان بصورت نهایی در این شهرستان انجام می شود .