شهردار بهشهر در حاشیه نمایشگاه عکس با قدردانی از عکاسان در برپایی این نمایشگاه و ارسال آثار ارزنده از مراسم تشییع شهدای غواص در بهشهر، گفت: هنر، بویژه عکاسی نقش موثری در انتقال و تبیین ارزش ها و آرمان های این انقلاب دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

namayeshgah-aksss

 

 

 

به گزارش شرق پرس در این نمایشگاه که به همت شهرداری بهشهر برپا شد، ۴۰ قطعه عکس از مراسم تشییع شهدای غواص در بهشهر، به نمایش گذاشته شده است.

 

این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته از ساعت هشت تا ۱۷ برای بازدید عموم فعال است.

 

شهردار بهشهر در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با  ایرنا با قدردانی از عکاسان در برپایی این نمایشگاه و ارسال آثار ارزنده از مراسم تشییع شهدای غواص در بهشهر، گفت: هنر، بویژه عکاسی نقش موثری در انتقال و تبیین ارزش ها و آرمان های این انقلاب دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حمید آزموده گفت: ارزش های دفاع مقدس نیز با همین هنر توسط عکاسان، خبرنگاران، نویسندگان و مستندسازان ماندگار شد و اکنون باید برای تبیین این ارزش ها در جامعه در قالب همین هنر، تلاش شود.

 

وی با اشاره به اینکه هنرمندان ما رسالت خطیری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند، افزود: باید برای تبیین ارزش های انقلاب از هنر متعالی که ریشه در فرهنگ عاشورایی و دینی ما دارد استفاده و برای تعالی بخشی نسل جوان استفاده کنیم.

 

شهردار بهشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاداور شد: شهدا، رزمندگان و ایثارگران ما وارثان این انقلاب هستند که با حضور در جبهه های حق علیه باطل جانانه در برابر دشمن ایستادند و امروز ما باید با بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و هنری ، در راستای شناساندن فرهنگ شهید، ایثار، شهادت و مقاومت تلاش کنیم.

 

آزموده با بیان اینکه بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی در طول هفته دفاع مقدس توسط شهرداری بهشهر برگزار می شود، گفت: آذین بندی شهری، دیدار با خانواده شهدا، مراسم پیاده روی، برگزاری دعای توسل در جوار دو شهید غواص مدفون شده در پارک ملت، نصب فرهنگنامه شهدای شهرداری، برپایی نمایشگاه اروندرود با کمک پایگاه مقاومت مسجد امام حسین (ع) میدان قدس و… از جمله برنامه ها شهرداری در این هفته است.