به مناسبت 17 ربیع الاول میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) همایش وحدت و همدلی در نکا و در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

miladd

 

به گزارش شرق پرس، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی، در این مراسم با تبریک سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: پیامبر اسلام نور هدایت و سعادت دنیا و رستگاری است و میلاد با سعادت ایشان روز وحدت و مهرورزی است.

 

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای رسالت پیامبر وحدت و همدلی امت اسلام است، افزود: وحدت و همدلی لازمه پیشرفت و تعالی در بین مسلمانان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و در این مسیر با وحدت و اتحاد گام برداریم .

 

امام جمعه نکا با اشاره به نهم دی و فتنه ۸۸ گفت: فتنه ۸۸ برنامه از پیش تعیین شده دشمن برای نفوذ در داخل کشور بود که مسلمانان باید در مقابله با این ترفندها هوشیار باشند و اجازه سوء استفاده از این ترفندها را به دشمن ندهند.

 

حجت الاسلام محدی لایینی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی بر فراهم کردن بستر حضور همه ملت در انتخابات هفتم اسفند ماه سال جاری تاکید کرد و افزود: در انتخابات سال جاری مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید با ولایت مداری و بصیرت همه جانبه و پرشورتر از گذشته وارد شویم.

 

وی گفت: نباید برخی ناملایمات و مشکلات ما را از اهداف بلند نظام بازدارد بلکه باید در مشکلات نیز با اطاعت از رهبری و بصیرت افزایی برای ابهت و قدرت اسلام و نظام با اتحاد همه جانبه وارد شویم.

 

 

 

 

ایرنا