مدیر آستان مقدس امام‌زاده عباس (ع) ساری با بیان حضور توریست‌های روسی در حرم امام‌زاده عباس (ع) افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 50توریست از بقعه تاریخی این امام‌زاده بازدید کردند.

 

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) سیدمجتبی حسینی مدیر آستان مقدس امام‌زاده عباس (ع) ساری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: صبح امروز دو توریست از کشور روسیه از بقعه و ضریح امام‌زاده عباس (ع) ساری بازدید کردند.

 

وی با بیان اینکه بانوان توریست روسی پس از حضور در بقعه امام‌زاده عباس (ع) ساری اقدام به حفظ حجاب اسلامی و گذاشتن چادر بر سر خود کردند، افزود: توریست‌های کشور روسیه با حضور در بقعه امام‌زاده عباس (ع) ساری از فضای معنوی این امام‌زاده بسیار خوشحال شدند و ساعاتی نظاره‌گر ضریح امام‌زاده عباس (ع) بودند.

 

توریست‌های زن روسی در امام‌زاده عباس(ع) ساری + عکس

 

مدیر آستان مقدس امام‌زاده عباس (ع) ساری با بیان اینکه توریست‌های کشور روسیه از پروژه طرح توسعه حرم امام‌زاده عباس (ع) بازدید کردند، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از  ۵۰توریست از کشورهای عراق، پاکستان، ایتالیا، آلمان، روسیه، ژاپن، چین و سوئیس در امام‌زاده عباس (ع) ساری حضور یافتند و از بقعه تاریخی این امام‌زاده بازدید کردند.

 

حسینی در پایان گفت: بقعه امام‌زاده عباس (ع) ساری یکی از بقاع متبرکه شاخص کشور است که همه ساله صدها زائر و توریست خارجی از این امام‌زاده دیدن می‌کنند.