حجت الاسلام جباری با گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران و تبریک روز خبرنگار، ادامه داد: خبرنگاران جمهوری اسلامی ایران انسان‌هایی مخلص، امین و دارای هوش بالا هستند و توامندی آنان در مخابره کردن خبرهای منطقه، کشور، استان و شهرستان‎ها برای همگان آشکار است

خبرنگار مسلمان از ویژگی هوش, اخلاص و امانت داری بهره می برد

 

 

 

به گزارش شرق پرس حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه، پایبندی به ارزش‌های اخلاقی، توجه و ترویج سبک زندگی اسلامی را به همه مردم و مسئولان توصیه و اظهار کرد: برای اینکه عظمت شهدا را بیشتر احساس کنیم، باید به آیه‌های قرآن توجه کنیم و در این روزها می‌بینیم که مردم بهشهر خودشان را برای میهمان‌نوازی از شهدا آماده کردند و مانند همیشه ارادت خود را به اسلام و انقلاب نشان می‌دهند و استقبال باشکوهی از شهدای غواص برگزار می‌کنند.

 

 


 
وی شهدا را احیاگر امر رسالت، ولایت، امامت و ارزش‌های قرآنی دانست و افزود: فوز عظیم دنیا و آخرت برای آنان شهدا است و می‌بینیم که همه خوبان عالم تلاش می‌کنند تا به مقام شهادت برسند و همان‌طور که در دنیا شهدا را کنار انبیاء و اولیاء قرار می‌دهیم، در آخرت نیز این سلسله ادامه داشته و شهدا حق شفاعت دارند و در دو عالم عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هستند.

 

 

 
خطیب جمعه بهشهر با اشاره به نظرات صریح مقام معظم رهبری درباره نقش ائمه جمعه در کشور، بیان کرد: ائمه جمعه مسئولان انقلاب در سراسر کشور هستند و پایگاه‌های رهبری عموم جامعه هستند و سنگرهای اولیه دفاع معنوی در سطح جامعه هستند.

 

 

 
امام جمعه بهشهر حقوق بشر اسلامی و حقوق بشر آمریکایی را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: حقوق بشر اسلامی می‌گوید که انسان به عزت برسد و عدل و مساوات در جامعه حاکم شود، اما حقوق بشر آمریکایی معنایی جز شکنجه، آدم‌خواری و آدم‌سوزی، راه‌اندازی زندان‌هایی مانند ابوغریب، حیله، نیرنگ، حقوق بشر آمریکایی یعنی پدیده منفور داعش و جریان‌هایی مزدور حیله و نیرنگ که در سراسر دنیا پراکنده هستند.

 

 

 
وی تیم مذاکره هسته‌ای، شورای امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی را چشم بیدار ملت دانست و با توصیه به آنان، خاطرنشان کرد: بصیرت بزرگ‌ترین سرمایه یک مومن آزاده است و در این زمان بیشتر از همه دوران‌ هوشیاری و بصیرت ما بیشتر باشد.

 

 

 
امام جمعه بهشهر شعار مرگ بر آمریکا را یک شعار استراتژیک عنوان کرد و ادامه داد: ما فرزندان خمینی کبیر (ره) هستیم و امام راحل (ره) به ما آموختند که اگر آمریکا در سراسر دنیا مسجد ساخت، باز هم شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید.

 

 

 
جباری اسرائیل غاصب را تنها مخالف توافق هسته‌ای یاد کرد و گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در جریان توافق هسته‌ای پول‌های فراوانی خرج کرد و ذلت را هم برای خود خریده است، اما به نتانیاهو می‌گوییم که حلاوت انقلاب یکبار دیگر در کام ملت ما می‌نشیند و روسیاهی جز برای شما باقی نمی‌ماند.

 

 

 
وی با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران و تبریک روز خبرنگار، ادامه داد: خبرنگاران جمهوری اسلامی ایران انسان‌هایی مخلص، امین و دارای هوش بالا هستند و توامندی آنان در مخابره کردن خبرهای منطقه، کشور، استان و شهرستان‎ها برای همگان آشکار است و آنان با همت بلند خود به‎خوبی به وظیفه اطلاع‎رسانی خود عمل می‎کنند.

 

 

 
امام جمعه بهشهر با تشکر از خبرنگاران مازندران در رساندن اخبار صحیح و مناسب، گفت: آرزوی توفیقات بیشتر برای همه خبرنگاران عزیز در منطقه را دارم و به رسم ادب در بین دو نماز از برخی خبرنگاران منطقه بهشهر که بیشترین همکاری را با ستاد نماز جمعه و دفتر امام جمعه داشتند، تجلیل می‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس