بابایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه در جمع ائمه جماعات و مدیران کانون فرهنگی مساجد اظهار داشت: مساجد جایگاه مهمی در فرهنگ اسلامی و یکی از تهاجمات موثر دشمنان تخریب چهره واقعی مساجد بوده و کم رنگ کردن فعالیت های آن از مهترین اهداف آنان می باشد.

babaee-ershadgalogah5

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان گلوگاه ،دوره  کارگاه آموزشی مدیران و ائمه جماعات کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان گلوگاه در مجتمع فرهنگی و هنری فجر این شهرستان برگزار شد.

 

 

بابایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه در جمع ائمه جماعات و مدیران کانون فرهنگی مساجد اظهار داشت: مساجد جایگاه مهمی در فرهنگ اسلامی و یکی از تهاجمات موثر دشمنان  تخریب چهره  واقعی مساجد بوده و کم رنگ کردن فعالیت های آن از مهترین اهداف آنان می باشد.

 

 

وی گفت: مساجد می توانند از طریق کانون فرهنگی وهنری ، ائمه جماعات ، پایگاه بسیج نسبت به کاهش آسیب های اجتماعی ، بزهکاری جوانان و رفتار های مجرمانه موثر بوده و نقش بسزایی داشته باشد.

 

 

بابایی در ادامه افزود: کانون فرهنگی و هنری مساجد از پایگاه های مهم دینی و فرهنگی است که با شناسایی ظرفیت های آن برای اعتلای فرهنگ می توان بهره برد. وی  به مدیران مسئول کانون ها و ائمه جماعات مساجد متذکر شد که نسبت به  شناسایی نقاط  قوت و ضعف  تلاش نموده و برای جذب جوانان و نوجوانان برنامه ها و فعالیت های متنوع ایجاد نمایند

 

 

وی در پایان گفت: اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان با همت دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان نسبت به مساعدت مالی و معنوی اقدام خواهد نمود.