مهدی نعمت اللهی: سی و هشتمین دوره از مسابقات قرآن کریم گلوگاه در رشته های قرائت،ترتیل،حفظ، اذان ،معارف قرآن کریم ، ابتهال، دعاخوانی، مدیحه سرایی و همخوانی بر گزار شد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس جمعه های امامزاده اسحاق (ع) خورشید کلای گلوگاه حال و هوای خاص خودش را دارد بخصوص روزی که این امامزاده میزبان حافظان و شرکت کنندگان سی و هشتمین مسابقات قرآن کریم باشد.

 

خبرنگار ما به دعوت از اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه در این مراسم حضور یافت و از نزدیک شاهد رقابت شرکت کنندگان این دوره از مسابقات بودشرکت کنندگان در دو بخش خواهران و برادران بانظم خاصی به رقابت می پرداختند.

 

 

در حاشیه این مسابقات رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه در گفتگو با شرق پرس گفت:سی و هشتمین دوره از مسابقات قرآن کریم با حضور ۱۵۰شرکت کننده در رشته های مختلف در دو بخش خواهران و برادران در آستان مقدس امامزاده اسحاق (ع) گلوگاه برگزار شد.

 

 

مهدی نعمت اللهی ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته های قرائت،ترتیل،حفظ، اذان ،معارف قرآن کریم ، ابتهال، دعاخوانی، مدیحه سرایی و همخوانی بر گزار شد.

 

 

وی ادامه داد:به برگزیدگان این مسابقات جوایز نفیسی اهداء شد که در بین این جوایز سه جایزه عتبات عالیات از سوی اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه تهیه و به برگزیدگان اهداء شد و به ۵ تن از شرکت کنندگان نیز به قید قرعه جوایزی تعلق گرفت.

 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه با بیان اینکه نفرات اول تا سوم رشته ها به مرحله استانی راه پیدا می کنند اسامی برگزیدگان این مسابقات را بدین شرح اعلام کرد:

 

در رشته حفظ ده جزء (نرجس رضوانی) در ترتیل ( نرجس امیرخانلو،فاطمه صغری تقی پور،زهره شیردل)قرائت(اکرم السادات نورانی،زینب صیدانلو،مریم امیری)

 

دعاخوانی(سکینه نظری نسب،فاطمه صغری تقی پور،مریم عسگری)

 

در بخش برادران

در رشته حفظ ده جزء (جواد حبیبی)

 

اذان( امیر محمود جانلو، محمد عظیمی، سید صاحب موسوی)

 

دعاخوانی( محمد امیری) ترتیل( محمد رضا امیری، جواد باقریان، علی رضا تباکی، علی عسگری)

 

قرائت( سعید عرفانی،محمد عظیمی، امین محمود جانلو) حائز رتبه های برتر شدند و جوایزی را دریافت کردند.

 

 

ghoraan-galogah1dfd

 

ghoraan-galogah1

 

  ghoraan-galogah1fgrf

ghoraan-galogah1dfd4عکس و خبر: سکینه نوری تیرتاشی