معصومی گفت: با هدف تولید آثاری از بزرگان دین و فرهنگ و شناسایی این افراد به جامعه و آشنایی با سیره و سبک زندگی آنها را برای آیندگان، فیلم « آقاجان » به نویسندگی حسین مهکام، روایت داستان زندگی آیت الله محمد کوهستانی عارف، فقیه و عالم برجسته مازندرانی توسط حوزه هنری مازندران تولید می‌شود.

آیت الله کوهستانی

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران،  مهدی معصومی گرجی اظهار داشت: فیلم « آقاجان » به نویسندگی حسین مهکام، روایت داستان زندگی آیت الله محمد کوهستانی عارف، فقیه و عالم برجسته مازندرانی، توسط حوزه هنری مازندران تولید می‌شود.

 

 

معصومی گفت: با هدف تولید آثاری از  بزرگان دین و فرهنگ و شناسایی این افراد به جامعه و آشنایی با  سیره و سبک زندگی آنها را برای آیندگان، فیلم « آقاجان » به نویسندگی حسین مهکام، روایت داستان زندگی آیت الله محمد کوهستانی عارف، فقیه و عالم برجسته مازندرانی توسط حوزه هنری مازندران تولید می‌شود.

 

مهدی معصومی گرجی یادآور شد: امیدواریم با توجه به هزینه بر بودن تولید این فیلم سینمایی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان وارد عمل شوند و ما را در تولید این فیلم فاخر و ارزشی یاری کنند.

 

وی افزود: در حال حاضر از سوی حوزه هنری یک مستند دیگر از زندگی جانباز هنرمند قائم‌شهری در دست پژوهش بوده تا مراحل تولید آن آغاز و مصطفی مکبری کار پژوهش این مستند را عهده‌دار است.

 

مهدی معصومی در پایان گفت: فیلم مستند «درد عشقی که کشیده ام» به نویسندگی و کارگردانی علی معصومی کوهستانی و تهیه‌کنندگی حوزه هنری مازندران و با حمایت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان در سال تولید که توانست در سال ۹۴, منتخب جشنواره سراسری فیلم سما در تهران شود.