آیت الله طبرسی در مراسم عمامه گذاری طلاب شرق مازندران گفت: عمامه گذاری به تعبیر آیت الله حسن زاده, آرم نبوت و لباس آن لباس پیامبر است که باید حرمت آن را حفظ کنیم.

جشن عماه گذاری نکا

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از تسنیم همزمان با دهه کرامت و در سالروز میلاد هشتمین امام شیعیان، مراسم عمامه گذاری طلاب شرق استان در حسینیه شهمیرزادی‌های نکا برگزار شد.

 

 

 

 

آیت الله نورالله طبرسی، عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در این مراسم با تبریک هفته دولت و میلاد امام رضا (ع) گفت: زندگی ائمه اطهار باید در همه جهات الگوی جوانان باشد.

 

 

وی افزود: باید سیره و روش زندگی ائمه و پیامبران الگویی برای جوانان باشد و در زندگی خود به آن عمل کنند.

 

 

طبرسی بیان کرد: توصیه ما به جوانان این است که عاشقانه ازدواج و عاقلانه زندگی کنند که چنین ازدواج‌هایی ثبات و پایداری را به دنبال خواهد داشت.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ازدواج به موقع و تحکیم بنیان خانواده از سفارشات دین اسلام بوده  که باید برای حفظ آن به قانون و آموزه‌های دین عمل کرد.

 

 

وی گفت: عمامه گذاری به تعبیر آیت الله حسن زاده, آرم نبوت و لباس  آن لباس پیامبر است که باید حرمت آن را حفظ کنیم.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: موظف هستیم قدر این لباس را بدانیم و دیگران نیز باید احترم  روحانیانی را که  به این  لباس ملبس می‌شوند را نگه دارند.

 

 

وی بیان کرد: کسانی که  این  لباس را به  تن می‌کنند وظیفه سنگینی در انجام  رسالت خود دارند که باید وظیفه خود را به خوبی در قبال جامعه و مردم اعمال کنند.

 

 

طبرسی بیان داشت: احترام مساجد و حسینیه‌ها نیز باید حفظ شود و به برکت این  مکان‌های مقدس است که  اسلام  و انقلاب ما شکل گرفت.