جلسه هم اندیشی اعضاء و یاوران ستاد نماز جمعه شهرستان گلوگاه با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی در مسجد جامع روستای لمراسک برگزار شد.

 

 

به گزارش شرق پرس جلسه هم اندیشی اعضاء و یاوران ستاد نماز جمعه شهرستان گلوگاه شب گذشته در مسجد جامع روستای لمراسک برگزار شد.

 

دکتر میراحمدی امام جمعه شهرستان گلوگاه در این نشست گفت: نماز جمعه چهار راه فضیلت است که هم در آن علم است و هم بصیرت، هم وحدت است و هم معنویت.

 

وی نماز جمعه را یک حرکت هدایتی دانست و در تبیین فضیلت آن افزود: نمازجمعه ثمرات فراوانی دارد که ما از آن غافل هستیم که عبارتند از : راهی برای آمرزش گناهان، وحشتی است در دل دشمن، راه درمان نفاق است,  تسریع کننده وحدت، هدایت گر است و اینکه نماز جمعه تریبون نظام است.

 

 

خطیب جمعه گلوگاه  تاکید کرد در این جلسات و در هر کاری بیشتر از جوانان استفاده شود و در جذب جوانان بیشتر کار شود چراکه جوان امروز باید ابراز وجود کند و نباید تحقیر شود، و در این کار  اول خانواده بسیار مهم است و بعد معلم.

 

دکتر میراحمدی در پایان از علمای شهرستان تقاضا کردند که در مساجد حلقه های معرفتی تشکیل دهند و نماز جمعه و دین را در این حلقات تبلیغ کنند.

 

فرماندار شهرستان گلوگاه نیز در این جلسه با اشاره به شکاف موجود در بین نسلها افزود:  باید بیندیشیم که چگونه این شکاف را پر کنیم و باید جوانان را وارد عرصه کار کنیم ولی با اصول و اخلاق تربیتی نظام جمهوری اسلامی تا بتوانیم از خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی محافظت کنیم.

 

 

قاسمی طوسی  ضمن تشکر از همه اعضاء ستاد نماز جمعه ، قول همکاری مستمر با ستاد نماز جمعه را داد و یادآور شد در اسرع وقت رابطین ادارات به ستاد نماز جمعه شهرستان معرفی خواهند شد.

 

  محمودجانلو  مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان در این نشست  با تاکید بر اهمیت برگزاری نمازجمعه در جامعه گزارشی از عملکرد این ستاد در سال ۹۳ ارائه کرد.

 

وی با دعوت از دستگاه ها و ادارات شهرستان بویژه فرمانداری برای همکاری بیشتر در برپایی با شکوه نمازجمعه افزودند: باید زمینه حضور دانش آموزان را نیز در این فریضه عبادی سیاسی فراهم سازیم.

 

 

در این نشست مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه نیز گفت: کسی که می خواهد دست به تربیت نسل بزند باید خصوصیاتی چون: صفای باطن و صداقت, میانه روی و اعتدال, خوش خلق وگشاده رو داشته باشد.

 

وی در ادامه رمز موفقیت در این کار را همکاری فرهیختگان دانست و عنوان کرد ما از هیچ کمکی به نماز جمعه شهرستان فروگزار نخواهیم کرد.

 

 

در ادامه تصاویر این نشست را ملاحظه می فرمائید:

 

jalese-namazjome5

 

jalese-namazjome1

 

jalese-namazjome2

 

jalese-namazjome3

 

jalese-namazjome4